De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #31  
Old 13-03-2005, 20:14
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
waar is die achtervleugel op die wagen? of word die binnekort nog bevestigd?
Reply With Quote
  #32  
Old 13-03-2005, 20:31
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Die vleugel moet idd nog bevestigd worden...
Reply With Quote
  #33  
Old 13-03-2005, 21:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Mistery
De Spyker 'cabrio' staat ondertussen in een tentje in Sebring... Jullie weten de foto's wel te vinden, denk ik
http://www.lmsr.net/sebsat3.html
Reply With Quote
  #34  
Old 13-03-2005, 21:32
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Inderdaad, Michael Jordan van LMSR.net kiekte de wagen in Sebring. Michael was zo vriendelijk om eerst de spyker foto's aan www.racingworld.be ter beschikking te stellen, alvorens ze te publiceren op zijn eigen site. Thanks Michael !
Reply With Quote
  #35  
Old 13-03-2005, 21:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
M.b.t. de Spyker............lijkt wel zo'n Mazda MX5-cup van een par jaar terug

Is de wielbais van die wagen soms breder geworden? De omkasting van de wielen komt meer naar buiten dan het model uit 2002/2003

Hieronder de links naar de foto's op groot formaat:
http://www.lmsr.net/asebsat17.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat18.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat19.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat20.JPG

Ze willen deze wagen dus aan "privateers" gaan verkopen, vraag me af hoe ze zo'n wagen op twee wedstrijdjes kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is volgens mij veel (race)kilometers maken......dat ze die kist maar eens inzetten in nationale kampioenschappen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 13-03-2005, 22:20
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by Mark
M.b.t. de Spyker............lijkt wel zo'n Mazda MX5-cup van een par jaar terug
Hij doet me denken aan de Renault Spyder.

Quote:
Originally posted by Mark
Ze willen deze wagen dus aan "privateers" gaan verkopen, vraag me af hoe ze zo'n wagen op twee wedstrijdjes kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is volgens mij veel (race)kilometers maken......dat ze die kist maar eens inzetten in nationale kampioenschappen
Ze zullen inderdaad meer moeten gaan racen om hem te ontwikkelen. Op de vrachtwagen (zie 1 van de foto's op www.lmsr.net) staat alleen Sebring en Le Mans. Er waren toch ook plannen om deel te nemen aan het Franse GT kampioenschap?
Reply With Quote
  #37  
Old 14-03-2005, 00:19
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
we zien wel wat spyker gaat presteren volgende week. nu moet hun doel niet meer uitrijden zijn maar nu verwacht ik wel wat van ze
Reply With Quote
  #38  
Old 14-03-2005, 10:59
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by fish88
we zien wel wat spyker gaat presteren volgende week. nu moet hun doel niet meer uitrijden zijn maar nu verwacht ik wel wat van ze
Andere wagen met andere motor en weinig testkilometers. Uitrijden zal al een prestatie zijn, zou ik zeggen.
Reply With Quote
  #39  
Old 14-03-2005, 11:58
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Ik begrijp niet goed waarom ze aan het prullen zijn geweest aan die motor.



Some red faced Brits...at tech today at Sebring the Maserati was in first followed by the Aston Martin cars...the Maserati sailed through and then the DBR9's took their turn in the IMSA tent. After measurements on the DBR9, IMSA was in the awkward position of telling them, "we are embarrased to inform you that your car is 3mm too wide." Although technically illegal we don't expect Maserati to file a formal protest against the Aston Martin cars Quite a few laughs in the paddock!


bron: lmsr.net

Last edited by Scapa; 14-03-2005 at 12:03.
Reply With Quote
  #40  
Old 14-03-2005, 14:33
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Scapa
Ik begrijp niet goed waarom ze aan het prullen zijn geweest aan die motor.
Vorige motor was een Maden/BMW V8. Nu hebben ze zelf de Audi 4.2 V8 (40 klepper) die standaard in de Spyker C8 Spyder steekt, wat gekitteld. Ik denk trouwens dat (volgens het reglement) van de originele motor vertrokken moet worden.

Last edited by gwyllion; 14-03-2005 at 19:22.
Reply With Quote
  #41  
Old 14-03-2005, 14:43
Buzzbomb's Avatar
Buzzbomb Buzzbomb is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Noord-Brabant
Posts: 59
Een Mader BMW toch?
Reply With Quote
  #42  
Old 14-03-2005, 19:30
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Buzzbomb
Een Mader BMW toch?
Ja, ja, foutje: de vorige Spyker C8 12R had een 4.0 V8 Mader motor.
Reply With Quote
  #43  
Old 14-03-2005, 20:20
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
ze rijden alleen maar met die spider omdat ze dan geen extra handicaps hoeven mee te dragen. want die spyder verkoopt meer dan de dichte versie
Reply With Quote
  #44  
Old 14-03-2005, 20:22
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by fish88
ze rijden alleen maar met die spider omdat ze dan geen extra handicaps hoeven mee te dragen. want die spyder verkoopt meer dan de dichte versie
Inderdaad, dat is volgens mij de redenen waarom ze voor de Spyder gekozen hebben.
Reply With Quote
  #45  
Old 15-03-2005, 00:33
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Ben niet echt bijster enthousiast over dat nieuwe kleurtje van Alex Job, beetje goedkoop vies blauw dat. Vond het gele toch wat sjieker staan.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.