De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 05-06-2005, 15:14
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
HHF heeft eindelijk door dat zijn wagen deuren heeft! 3de plaats mooi voor opel en HHF
ook mooi voor audi
mercedes een beetje tegenvallend maar toch 4de en 5de.. wel mooi hoe paffett ,green inhaalde

Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst.

1. 1 Ekström/SWE 30 58:52.558 58:52.558
2. 5 Kristensen/DEN 30 58:52.846 00.288
3. 10 Frentzen/GER 30 59:17.252 24.694
4. 3 Paffett/GBR 30 59:21.061 28.503
5. 21 Green/GBR 30 59:23.555 30.997
6. 14 Abt/GER 30 59:27.113 34.555
7. 6 McNish/GBR 30 59:27.373 34.815
8. 19 Stippler/GER 30 59:28.660 36.102
9. 4 Alesi/FRA 30 59:35.844 43.286
10. 18 Capello/ITA 30 59:36.210 43.652
11. 20 Spengler/CAN 30 59:47.599 55.041
12. 15 Kaffer/GER 30 59:48.492 55.934
13. 8 Häkkinen/FIN 30 1:00:03.085 1:10.527
14. 2 Tomczyk/GER 30 1:00:28.728 1:36.170
15. 9 Fässler/SUI 30 1:00:29.879 1:37.321
16. 11 Aiello/FRA 29 59:46.466 1 lap
17. 17 Margaritis/GRE 27 54:14.249 3 laps
18. 12 Reuter/GER 21 42:50.780 9 laps
19. 16 Mücke/GER 12 24:26.983 18 laps
0. 7 Schneider/GER 00.000 30 laps

Last edited by smiley; 05-06-2005 at 15:23.
Reply With Quote
  #17  
Old 05-06-2005, 16:47
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Ingelmunster
Posts: 567
"wel mooi hoe paffett ,green inhaalde"

Jep, Paffett ging al op even weergaloze wijze voorbij Jean Alesi
Reply With Quote
  #18  
Old 05-06-2005, 18:01
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Lambo
"wel mooi hoe paffett ,green inhaalde"

Jep, Paffett ging al op even weergaloze wijze voorbij Jean Alesi
Bij Audi daarentegen ging het hard tegen hard. Kristensen discussieerde er nogal op los na de aankomst; op een gegeven moment zei hij tegen Ekstrom dat hij niet meer op hem moest rekenen voor het kampioenschap Waarschijnlijk ging het over de zeer gewaagde move van Ekstrom bij het uitkomen van zijn 2de pitstop; dat toonde een nodige dosis lef

Kristensen is trouwens zwaar in de running voor de titel. Als hij in Hockenheim niet door Aiello in de eerste bocht eraf gepegeld was, had hij meer punten dan Ekstrom. In alle andere wedstrijden stond hij altijd op het podium:
* Hockenheim: Ekstrom 5, Kristensen 0 rondjes gereden
* Lausitz: Ekstrom 4, Kristensen 2
* Spa: Ekstrom 2, Kristensen 3
* Brno: Ekstrom 1, Kristensen 2
Reply With Quote
  #19  
Old 05-06-2005, 18:17
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Volgende keer zal het waarschijnlijk nog een stuk spannender zijn: Mercedes +10 kg, Audi +10 kg en Opel -20 kg.

Ik vraag me af wat Mercedes had kunnen doen als ze minder pech gehad zouden hebben: Paffett doet een jumpstart, Schneider wiel dat wat uit de richting stond en Hakkinnen (tamelijk onbegrijpelijk) zeer snel een platte band.

Last edited by gwyllion; 05-06-2005 at 18:21.
Reply With Quote
  #20  
Old 05-06-2005, 18:39
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
De snelste ronde stond trouwens op de naam van Tomczyk, die zeer veel pech had tijdens zijn eerste pitstop (hij moest een 2de keer binnenkomen een wielbout vast te zetten).
Reply With Quote
  #21  
Old 05-06-2005, 21:22
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
amaai ik heb genoten van die eerste 15 ronden.. eerste 10 ronde een opel echt aan de leiding.. sinds zandvoort 2003 geleden.. en dan nog de strijd tussen hhf en kristensen.. echt mooi de andere 15 ronden zat ik met angst afte wachten.. ik dacht dat hhf een probleem had. die audi's reden zo snel van hem weg.. als mcnish geen drivetrough had gehad was het nog meschien een 1-2-3 geworden voor audi..
wel jammer dat het de 3 andere opel mannen niet zo mee zat.. reuter verloor redelijk wat plaatsen en viel daarna nog uit.. fassler is er eens voor de verandering na een crash afgevlogen (3 op 4 ) eerst tege schneider daarna margaritis..daarna 15de !! er had meer ingezeten voor hem denk ik!!
en met aiello zat het ook niet echt mee..
hetzelfde bij benz.. jumpstart.. platte band crash ==> geen podium !! dat zal haug plezant gevonde hebbe

volgende race opel nog steeds met -20 ,mercedes +10 en audi +10..
vorig jaar opel 3de audi 1-2.. mercedes een beetje pech ,ik wacht vol spanning af wat het dit jaar gaat worden !!

en dan nog het kampioenschap.. het lijkt wel een beetje op 2004 paffet en ekstrom zijn nog steeds aan de top.. maar dit keer zijn ook mika en kristensen daar !! abt gaat nog wel bij gehaalt worden door de 2005 wagens. green,schneider,mcnish en tomczyk meschien nog vs de opels voor plaats 6 of 5 ?? wie weet maarja het seizoen is nog maar 4 races ver.. (wel al 4verschillende winaars race 5 is het de beurt aan een opel )
Reply With Quote
  #22  
Old 06-06-2005, 00:27
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Aiello zijn tactiek snapte ik (net als de duitse commentators) ook niet hoor. Als ge twee pitstops moet maken, waarom uw eerste pas half de race, en dat op een circuit dat veel van de banden vraagt?
Jammer dat Hakkinen zo vroeg is lekgereden, moest hierdoor nog een 3e keer binnenkomen. Anders had hij misschien nog een puntje kunnen pakken, maarja, that's racing!
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #23  
Old 06-06-2005, 09:36
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by The Interceptor
Aiello zijn tactiek snapte ik (net als de duitse commentators) ook niet hoor. Als ge twee pitstops moet maken, waarom uw eerste pas half de race, en dat op een circuit dat veel van de banden vraagt?
Dat snapte ik ook niet, misschien was het de bedoeling om van de vrije baan te profiteren en zo wat plaatsen goed te maken (aangezien inhalen redelijk moeilijk was). Zijn eerste stint was veel te lang waardoor de banden het logischerwijs begaven; nadien was heel zijn wagen om zeep.
Reply With Quote
  #24  
Old 06-06-2005, 13:26
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Ligt het nu aan mij dat DTM de laatste tijd ontzeeeettttend boring is?? ?
Reply With Quote
  #25  
Old 06-06-2005, 13:50
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Quote:
Originally Posted by vortex
Ligt het nu aan mij dat DTM de laatste tijd ontzeeeettttend boring is?? ?

Neenneen, dat ligt helemaal aan u zelle
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #26  
Old 06-06-2005, 13:50
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
welke race heb jij dan gezien? Ik zag toch uit elkaar spattende banden. duwende wagens, pitstiops van 4seconden.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #27  
Old 06-06-2005, 15:08
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
kwee nie hoor. M'n ogen vielen dr bij dicht en dat heb ik als oprechte raceliefhebber niet snel. Vind het al gauw mooi. Maar misschien heb ik toen juist wel de goede momenten gemist. hehehe
Sorry vrienden, het kon mij gewoonweg niet bekoren.
Toch leuk dat ITR aan de Opel van Frentzen dit keer de juiste software heeft verstrekt, ze moesten ook wel anders zou Opel wel eens eerder vertrokken kunnen zijn dan voorzien.
Reply With Quote
  #28  
Old 06-06-2005, 15:24
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by vortex
Toch leuk dat ITR aan de Opel van Frentzen dit keer de juiste software heeft verstrekt, ze moesten ook wel anders zou Opel wel eens eerder vertrokken kunnen zijn dan voorzien.
???
Reply With Quote
  #29  
Old 06-06-2005, 15:35
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Ach ja. Vergeet dat laatste maar aub. het is hier geen politiek forum. Heel soms zeg ik dingen die niet kunnen en waarbij ook geen verwijzing voorhanden is. Sorry allen.
zooow, ben weer wakker!
Reply With Quote
  #30  
Old 06-06-2005, 17:12
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by vortex
Ligt het nu aan mij dat DTM de laatste tijd ontzeeeettttend boring is?? ?
Moet eerlijk bekennen dat ik er dit seizoen ook niet zoveel aan vind (zeker vergeleken met het WTCC).

Je zou bijna denken dat het is omdat Albers geen DTM meer rijdt, echter dat kan het niet zijn omdat ik absolutt geen fan van hem ben.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.