![]() |
|
|
|||
|
|||
Sander,
Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... ![]() En team Jota? |
|
|||
|
|||
Quote:
Gisteren heb ik geen tijd gehad om een stukje te schijven vanwege een sollicitatie, ik zal hem vanavond even bellen en proberen wat op papier te zetten voor de RfH site, idem voor Sam Hignett van team Jota!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had de indruk dat Oreca net iets langer stints kon maken in Spa; maar dat was tamelijk onoverzichtelijk met al die safety car situaties en de regen. De Audi teams zullen het vooral van strategie moeten hebben: maximaal profiteren van safety car/veranderende weersomstandigheden. En ook wat hopen op pech van de Pescarolos. Het wordt niet simpel om op het bovenste schavotje te staan. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't Is niet dat het enkel AM is die onder de 3.55 gedoken is he. Ook de Larbre 550 en één vd Corvettes is onder die tijd gedoken! Misschien mogen ze ook die tijd eens aanpassen tegen volgend jaar, of gaan ze iedereen beperkingen opleggen?
![]()
|
||||
|
||||
Incident tijdens de trainingen, nog nergens iets van gelezen.......iemand van jullie?
![]() ![]() Foto's: www.virages.net / Olivier Beroud
|
||||
|
||||
Ja, de Welter Racing was stilgevallen en de marshalls waren hem aan het wegslepen toen Toni Seiler er aan kwam rijden, schrok omdat hij de gele vlaggen niet had gezien en ook spinde. Tegen de WR aan. Beetje een erg domme actie van Seiler, had beter van hem verwacht gezien zijn ervaring. Dit is in mijn optiek een incident dat de intrekking van het startbewijs van Seiler rechtvaardigd, hier hebben een paar marshalls heel veel geluk gehad.
|
|
|||
|
|||
Die marshalls hebben zeker een engelbewaarder. Ik zou in hun plaats wel een schrik gepakt hebben op dat moment hoor.
Bramzel, een intrekking van zijn startbewijs is wel iets te snel gezegt volgens mij. Is het al bekend waarom dit allemaal is gebeurd? Ik bedoel ermee, vanwaar waren ze bij geel aan 't zwaaien enzo. Als dat net voor de gespinse WR is dan heeft Seiler misschien iets te snel gereageert met verkeerde gevolgen. Mvg |
|
|||
|
|||
Lucchini heeft zich teruggetrokken vanwege onoplosbare versnellingsbak problemen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|