![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Voor mij is het vanmorgen toch in orde gekomen. Wij stonden net naast Ottoke te wachten op parking 69, en ik heb mijn kaartje dus van hem ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Nog eens bedankt voor de kaart. Ben wel alleen maar op de zondag gekomen maar me heel goed geamuseerd en prachtige foto's genomen.
@ Mark: Over Bob (Pompierke) zullen we maar zwijgen zeker? ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
opletten hoor, geen bezwarende foto's laten verschijnen van pompierke, kan je laatste vrijkaart geweest zijn!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zou niet weten dat er ergens bezwarende foto's van mij bestaan, ik ben toch een deftige kerel, niet? ![]() ![]() ![]() Allee, hij zal nu wel niet zo snel reageren want meneer ligt nu in zijne nest hé, ons hard werkend cafébaaske!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
gij slaap bijna zo weinig als ik, Andy ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Jij kunt dan misschien wederom jou polsen oefenen voor de vol 24 uren de blauwe vlag te zwaaien. En die terrasstenen, gij zijt toch nen echte Hollander, ![]() ![]() Misschien tijdens de 24 uren een bekertje plaatsen aan de publieksdraad met volgende tekst : "Voor mijn arme kinderen, graag een kleine bijdrage voor een arme alleenstaande vader." ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Gewoon zetten: "Deze Nederlander wil terug emigrereren naar Nederland maar heeft geen geld"
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Maar ik heb er zo 3 in mijn ploeg en of dit voor die alle drie gaat lukken dat is iets anders. ![]() ![]() PS : het zijn nog niet de slechtste hoor !! ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|