![]() |
|
|
|||
|
|||
Op Mulsanne's Corner staat te lezen dat de B-K Motorsports Courage C65-Mazda vanaf volgende ALMS race eindelijk over wat meer vermogen zal beschikken. De ACO legde veel te kleine restrictoren op voor Wankel motoren. Ze hebben ook een andere motorbouwer gekozen. Goed nieuws zou ik zeggen.
bron: http://www.mulsannescorner.com/news.html |
|
|||
|
|||
De deelnemerslijst voor 1000 km van Silverstone staat hier
Enkel specialekes: * McNish-Ortelli op Oreca R8 ![]() * hybride Lister Storm ![]() * prehistorische Lola B98/10 ![]() * Rollcentre Dallara Nissan nog eens in actie, met de 2 Franse coureurs * voor het eerst een prive Aston Martin in actie: Convers zet 1 AM DBR9 in (Turner-Fomenko) en 1 Ferrari 550 (Bouchut-Vasiliev) -> zeer spijtig dat ze Turner-Bouchut niet in de Aston Martin steken en de Russen in de Ferrari Geen Spyker te bespeuren trouwens. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan mij inbeelden dat ze dat gaan afwisselen in de volgende races. dus volgende keer Bouchut-Vasiliev in de AM, zodanig dat de Russen een kans krijgen om hun aan de wagen aan te passen, zonder veel aan competiviteit in te boeten..
|
|||
|
|||
Quote:
Overigens is Spyker ook bezig een 'GT1' te ontwikkelen. Deze 2.09 mtr brede wagen zal uitgerust worden met de W12 van 'huisleverancier' VAG (onlangs is men met Karmann in zee gegaan om 300 Spyders te produceren...) en worden aangepast door Cosworth. Goed nieuws dus!
|
|||
|
|||
Ik dacht dat de W12 redelijk ongeschikt was als race motor (wegens de speciale krukas constructie voor de 4 cilinderbanken van de W).
VW heeft eens een aantal snelheidsrecords gebroken om de Nardo W12. Die motor ontwikkelde 600 pk en 620 Nm. In februari 2002 werd 7749.4 kilometer afgelegd in 24 uur, wat een gemiddelde snelheid van 322.89 km/u is. |
|
||||
|
||||
Toch wel een zeer mooi deelnemersveld voor Silverstone! Vanina terug op de Dallara, Didier Theys met Fredy Lienhard op een Lola. Tom Chilton op de fabrieks Zytek. Ook wat variatie bij de GT2's.
|
|
||||
|
||||
Ik las net op autosport.be dit bericht over de LMES in de uk en het G Force team.
Hierin las ik iets wat -denk ik- niet eerder in de media te lezen was. Nl. het feit dat het Chassis waarmee G Force de race (24H Le Mans) mee gereden heeft niet eigendom was van G Force. Ik had me laten vertellen dat ze een nieuw chassis terplaatse in Le Mans gebakken hadden (dit zal dan ook wel zo zijn geweest), maar men zij toen ook dat G Force dan dat chassis had gekocht. Blijkt nu dat ze het "geleent" (lees: gehuurd of geleast) hebben van Courage. En dat ze dus hun beschadigd chassis van de crash in de trainingen hebben laten repareren en nu met dit chassis hun seizoen gaan verder zetten... Last edited by Mr.Dallara; 08-08-2005 at 21:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht trouwens dat Val Hillebrand ook alle LMES races voor G-Force zou rijden. |
|
||||
|
||||
Benieuwd of Vanina Ickx Weer het podium kan halen. Let's hope so.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Bron : website Marc Goossens |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
op de aston van Ra is het normaal de bedoeling dat we daar dit seizoen niemand minder dan nigel mansell op gaan zien
![]()
|
|||
|
|||
Goossens zal in deze prachtige livery rondrijden.
![]() Voor de thuiswedstrijd staat Cirtek wat uitdrukkelijker op de wagen ![]() |
|
|||
|
|||
Is inderdaad een prachtige wagen met die fel blauw livery.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|