![]() |
|
|
||||
|
||||
Hou de moed erin, ziet er al knap uit.
|
|
||||
|
||||
Ok, laatste update vooraleer we naar de revival in Goodwood vertrekken (btw: Sennake, nog steeds 1 hoed nodig voor Dani?
![]() Ik heb de vorm van de benzinetank ruwweg klaar. Het moet alleen nog wat worden gladgeschuurd. Dan moet er een randje omheen gelegd worden om de illusie van een bovenste en een onderste helft te creëren. Het binnenste is van piepschuim, met putty er om heen. Dan hebben we de bovenste bevestigingsarm voor de veerpoten gemaakt. Dat is eigenlijk een omhulsel van dikke telefoondraad, verstevigd met koperdraad. De rest is gewoon PE en putty. Met de nodige buizen eromheen ziet het er behoorlijk ingewikkeld uit, maar eigenlijk valt het nogal mee. De batterijbehuizing is ondertussen ook af. Die komt aan de linkerkant tussen de verticale wand en de veerarm. Verdere afwerking volgt na Goodwood.
|
||||
|
||||
Nog enkele piccies voor de liefhebbers ...
|
||||
|
||||
Respect man
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En alvast bedankt!! Nu terug on-topic : PRACHTIGE DINGES! Je moet het verdorie maar doen! Ik zou de moed niet kunnen opbrengen hebben ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ja jongens da ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
Fantastisch, dat wordt alvast een uniek model!
|
|
||||
|
||||
Dit is een prijsbeest!
|
||||
|
||||
amaai heel da buizen chassis zelf gemaakt
ik ben echt onder de indruk |
|
||||
|
||||
Wow Dominique, laat de fotokes maar komen. Ongetwijfeld het strafste dat ik ooit gezien heb.
![]() Uit respect nog even Soeur Sourire beluisterd. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Weer tijd voor een update. (het gaat hier niet zo snel als bij sommigen, vrees ik)
Ik heb enkele zaken herwerkt, vooral de dwarsbalken in het middenstuk zien er nu een stuk properder uit, de driehoeken achteraan werden ietsje breder (meetfoutje ![]() Het middenstuk ziet er nu geloofwaardig uit. Wanneer er een laag primer op zal zitten zie je niks meer van het feit dat er 3 verschillende materialen in werden verwerkt: plastic voor de buizen (en hier en daar wat plasticcard), koper voor de bovenste gebogen buizen die het dashboard moeten gaan ondersteunen, en tin voor de onderste dwarsbalkjes. Hier komt weinig of geen gewicht op te liggen, dus dat kan perfect dienen. We gaan nu beginnen aan het (waarschijnlijk) moeilijkste deel: de voortrein en het motorkompartiment). Enjoy.
|
||||
|
||||
Te mooi om waar te zijn. Dit is en blijft bewonderenswaardig, pure klasse!!
|
|
||||
|
||||
Ongeloofeloos
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|