![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anders kon ik u eens aan het werk zien. Vazily |
|
||||
|
||||
Hoeveel "Paddockers" zitten er onder de Eran Drifters? Kwestie van extra support te geven
![]() Mooiste combinatie qua naam is toch de 63. Verscheuren met een Manta ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ikke . Lammens Jo .
Ik doe af en toe wel eens een replyken . @ Rood 106ken : Gàààààn met die banàààààn ! Jij verdient sowieso een podium . . . @ Vazily : Zal wel es lukken om mee te komen . 'T zal een zéér driftig dagje worden ! Indrukwekkende deelnemerslijst . . . Last edited by M-jo; 29-11-2005 at 17:12. |
|
||||
|
||||
het komt dichter en dichter...
begin zelfs al nerveus te worden... Eén jaar brainstormen en improviseren gaat nu zaterdag naar voren komen. Hoop dat het allemaal goed gaat lopen euh.. schuiven ![]()
|
||||
|
||||
De rooi sensies is er klaar voor.
Ik zei het nog dat ik alleen ging zijn. ![]() hopelijk gaat het niet te vettig zijn, laatste keer hebben we op droog geoefend. een ding is wel spijtig: zo vroeg opstaan. maar ja, denk wel dat ik geen oog dicht ga doen die nacht. aan iedereen: succes.....en gaan met die bagnollen. Ik zal van mijn kant ook gaan met m'n vogelkooi. ![]() groeten Yves |
|
||||
|
||||
we gaan er met z'n allen een mooie dag van maken! beginnende drifters, de gevorderde drifters, dik bakje of een wat ouder (ge)bakje; maakt allemaal niet uit. Zo zie je, de driftende Belgen, verenig u
![]() Overigens heeft onze 106 drifter al een driftforum gehaald in NL, heeft zelfs al fans.
|
||||
|
||||
Eigenlijk is dit een beetje geschiedenis .
Finale NL en BE Driftseries , Erandrifters voor het eerst in de strijd . . . Allemaal op één en dezelfde locatie . Prachtig . . . ![]() @ Andieken : Een béétje stress is gezond . . . ![]() |
|
||||
|
||||
@joep
Wat zeg je me nu. dit wist ik niet. Ik moet toch geen alcohol stift meenemen zaterdag ![]() nu stijgt mijn stress peil wel. tot later Yves |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
De batterijen zijn volop aan 't opladen voor zaterdag. Nog een extra paar gaan halen om zeker toe te komen.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd . Pas je de lijst aan Hanne of Andieken ?
Man man man , wat gaat er geschoven worden . . . |
|
||||
|
||||
Is gebeurt....
|
||||
|
||||
nog enkele extra deelnemers...
ERAN DRIFTERS 1 Lammens Jo BMW M3 2 Roesbeke Eddy BMW 328 3 Alders Evertjan BMW 325 4 Van Wijlick Jeroen Volvo 240 5 Schuermans Davy Opel Ascona 6 Van Hoorick Pieter BMW M3 7 Pivot Yves Peugeot 106 8 Glorieux Regis Nissan S13 9 Weyns Peter Nissan S13 10 Wouters Geert BMW 11 Van den Bergh Jochen Volvo 12 Beaumont Jeroen BMW M3 14 Mast Louis Mazda RX7 15 Vanlingen Jesse BMW 16 Lagrange Niels BMW 17 Debora Nissan GR8 18 Zoer BMW 19 Peter Vd Borght BMW 20 De Clercq Joeri BMW 21 Blommaert Herbert Alfa Romeo 22 Vandenberghe Stijn BMW 23 Dierick Marnix Alfa 24 Cuyvers Dimitri BMW 25 Vanlaer Wilbert Jaguar BE+NL DRIFTSERIES 30 Remmo Nieze BMW M3 31 Olaf Commijs Hyperstore S13 32 Wilco Van Esch BMW 325 33 Julian Smith Nissan Skyline 34 Jasper Spaan Toyota 35 Kees Kok BMW 325 36 Paul Vlasblom BMW M3 37 Erwin Jansen Ford Sierra 38 Johan Jansen BMW M5 39 Bas Plugge BMW 530 40 Joep de Kort Nissan Skyline 41 Vernon Zwaneveld Toyota 42 Ruud Kroes BMW 325 43 Marc Van Ocken BMW 325 44 Frank Van Heeren BMW M5 45 Tom Coronel Sr Nissan Skyline 46 Tim Coronel Nissan S13 47 Mike de Bruyn BMW M5 48 Gerrit-Jan Toonen Opel Manta 49 Peter Popeijus BMW 325 50 Michiel Picard Toyota 51 Vincent Cramer BMW 320 52 Hayley Lazell BMW 325 53 Rik Netten BMW 3.0 54 Jessie de Bruyn BMW 325 55 Fernando Gerts Nissan 200 SX 56 Raymond Blankenaauw BMW 57 Berend Van Berkel BMW 58 Bob Ecury BMW 325 59 Ad Munster BMW 335 60 Pieter Vos BMW 325 61 Jelle Plasman BMW 325 62 Ben Deleye BMW 530 Alpina 63 Vincent Verscheuren Opel Manta 64 Tommy De Maiter BMW 530 Alpina 65 Wim Daems Nissan GR8
|
|||
|
|||
Even een praktisch vraagje voor zaterdag: mogen de toeschouwers hun auto binnen het circuit parkeren?
|
|
|||
|
|||
Ik denk het niet want er zijn ook Oldtimer shows en American Cars shows in de Paddocks.
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|