![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Piloten bevestigd en teamvorming: - Huudo : Team Paddock 1 - Juha : Team Paddock 1 - Sennake - Pat - Dragonfly - Dominique Piloten nog te bevestigen: - Bart VDC Last edited by Guido; 06-12-2005 at 02:56. |
|
||||
|
||||
Count me in
![]()
|
|||
|
|||
Heren,
Gisteren avond op onze wekelijkse race-avond is de datum vastgelegd. Het wordt dus zondag 12-02-06. De exacte uren worden later nog meegedeeld. Verder zijn gisteren bij ons ook de teams geloot, wat resulteert in: Team1: Ben - Koen Team2: Slim - Pieter => wagen (99.9%) Chevrolet Corvette C5R Team3: Kristof - Bram => wagen (waarschijnlijk) Nissan Skyline R34 GT Team4: Jo - Gunther Er waren gisteren al teams die aan het uitmaken waren met wat ze gingen rijden. Ik zou hier graag een lijstje aanleggen met de voorkeurwagens van zowel jullie als ons teams... zodanig dat er geen twee exact dezelfde wagens op de grid staan. Ik zie er al naar uit! G. Last edited by MFahrer; 06-12-2005 at 10:43. |
|
|||
|
|||
Toch nog efkes kort replien... Er zitten bij "De Paddockers-teams" vier echte modelbouw-kunstenaars, hetgeen onderandere de recente "Toleman" en "300SL" topics overduidelijk bewijzen! Ik hoop dat jullie echt de tijd vinden om iets moois te maken om aan deze race te beginnen! Ik kijk echt uit om jullie team-projecten binnenkort te volgen!
Veel bouwplezier! Gunther |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Aj... das wel moeilijk om met zo een grote groep voor iedereen te kunnen een event te kunnen organiseren... Ik dacht dat het ver genoeg op voorhand ging zijn... maar blijkbaar niet...
Het feit dat het op zondag wordt gereden... komt door ons "zaterdagwerkers" en door vrouwlief... Normaal gezien zou ik de race laten doorgaan van BV 14 - 22 u... dat zou nog lukken voor één zaterdagwerker... maar vrouwlief kwam gisteren met het (begrijpelijke) argument dat we al redelijk kabaal maken met 8... en als we met 15 man gaan zijn dat onze 7 maand oude zoon niet veel zal slapen 's avonds... Dus de race zou beter gereden worden tot 20u. en iets vroeger beginnen. --- Laatste poging om voor iedereen goed te doen... (ik zou graag Sennake erbij hebben). Gaan er mensen die op de deelnemerslijst staan op wintersport in de Krokusvakantie of hebben in die weekends rittensport of willen een rally of race bijwonen? Met familiefeesten hou ik geen rekening hé! Dus is iedereen hier nog vrij op zondag 26/02 of 05/03? Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden zodat ik deze data aan mijn groep kan voorleggen! Ik probeer ook nog om één van die zaterdagen los te peuteren van bepaalde jongens! G. Last edited by MFahrer; 06-12-2005 at 10:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die data zijn voorlopig nog vrij bij mij. Maar : onze jaarlijkse ledenvergadering zal rond eind februari-begin maart vallen, dus zonder risico zijn die data niet.
Last edited by Sennake; 06-12-2005 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Dit wordt nog knap lastig...
Wellicht door het feit dat we in eerste instantie "ja" gezegd hebben, ervan uitgaand dat we "eens ne keer" gingen komen slotten. Achteraf blijkt dat we "ja" zeiden tegen een deftig georganiseerde koers met meerdere teams, met alle gevolgen vandien qua inpassing in al de verschillende agenda's. Een zondag is per definitie lastig voor mij om lang op voorhand vast te leggen. Ik zit nogal eens in het buitenland voor het werk en als dat het geval is, dan is het op zondag vertrekken. Die data weet ik echter nooit langer dan een maand op voorhand... Misschien toch maar beter eens gewoon "ne keer" komen slotten? Als we de smaak dan te pakken krijgen, kunnen we alsnog beginnen denken aan een echte koers. Ik weet natuurlijk wel dat je heeel graag zou willen om ons te laten proeven van een échte race, maar bon, 't moet ook allemaal te organiseren vallen, nietwaar. Misschien moeten we knoop maar doorhakken op de meeting van de 16de. ![]() |
|
|||
|
|||
Ik zou het echt jammer vinden moest het event niet doorgaan... ten eerste omdat het zeer plezant zou zijn, en ten tweede omdat ik enorm benieuwd ben hoe jullie aan de opdracht (onderling keuze van wagen, samen werken, die interieurtjes maken zoals ze horen) zouden aanpakken... er moet toch een datum te vinden zijn waar de meesten zich kunnen naar schikken... Ik ben zo benieuwd om jullie prachtige racers aan de start te zien verschijnen!
Eén van de eerste voorgestelde data was mogelijk op zaterdag (kunnen we ook tot 8u rijden en eventueel de tweede piloot na zijn werk laten invallen hé) hé... Effe bekijken... Hoe rapper we iets vastleggen... hoe makkelijker er rond te schikken valt hé... dus liever vóór de 16de G. |
|
|||
|
|||
Dus liefst 11/2 hé!
|
|
|||
|
|||
Ook eerste wagen is (zo goed als zeker) beslist:
In optie rijden Jo en ik met: ![]() GIESSE Ferrari 575 GTC (maar dan met startnummer nummer 13) Dit ter info... en om jullie nog meer goesting te doen krijgen! ![]() G. |
|
||||
|
||||
Ik zit hier te bedenken: als het werkelijk zo lastig is om op zaterdag een 6-uren race te organiseren, waarom dan geen 2 of 3 uren? Dan kunnen we dat in de late namiddag plannen, voor de meesten is een zaterdag (meestal) geen probleem, en junior kan op tijd zijn bed in.
Zelfs een zondagvoormiddag zou dan nog te regelen vallen voor de zaterdagwerkers. Het gaat tenslotte enkel om het plezier van het slotten en geen competitie, nietwaar? Ik lig er niet wakker van dat het een race is van bv 2 ipv 6 uren. Wat denken jullie hiervan?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|