![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ben wel voor het idee van dominique te vinden. Bij mij zou het gewoon voor de leute zijn van het model te bouwen en daar dan mee te racen.
misschien kunnen we gewoon de gene die wille rijde een car laten bouwen en dan gewoon iets doen met manche's van 20 min en dan e finale van 40 min ofzo hé kunnen der meer mensen iets bouwen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar zoals gezegd, het hoeft niet per se een 6-uren race te zijn. |
|
||||
|
||||
Vind ik als kennismaking wel een goed idee eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
No problemo... ik wou er gewoon voor zorgen dat het een beetje de moeite was dat jullie de afstand reden en de moeite deden om een slotcar te maken...
Inkorten kan uiteraard altijd... maar misschien is dat zelfs niet zo nodig... I,k laat zo snel mogelijk iets weten... maar tegen de 16de zou ik wel een datum en timing willen vastleggen dat jullie daadwerkelijk kunnen beginnen bouwen! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb al zottere dingen gedaan van mijn leven
![]()
|
|||
|
|||
Zot zijn doet geen zeer hé!
De eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dat ik een echte endurance wou organiseren omdat het gewoon zo geestig is... die sfeer is altijd supergezellig... en iedereen rijdt iets voorzichtiger dan bij sprintraces... het racen in het donker... Ik heb net een rij-schema opgesteld voor 7 teams... met een cyclus van 7 stints van 12 minuten... dus het worden twee of drie cycli. Als we twee cycli rijden dan rij je (in een team met twee) per persoon 48 minuten. We zien wel... ![]() Ik ben gewoon zeeeeeeeeer benieuwd naar jullie auto's! Ik zal mij maar al een bavetje van junior reserveren! Ik heb voor mijn team-presence kracht bij te zetten net iets leuks gekocht... zou'k het posten bij modelbouw? ![]() ![]() ![]() G. Last edited by MFahrer; 08-12-2005 at 15:31. |
|
||||
|
||||
Meneer probeert ons nu al te overtreffen. Huudo, kunnen wij een hospitality unit klaarzetten ipv. zo'n bestelwagentje zoals MFarher? Ik heb hier nog een circustent in 1/32 liggen.
![]() We zullen zien na de 16e, ik probeer erbij te zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als je vervoer voor de 16de zoekt, laat maar weten, dan regelen we wel iets. ![]() |
|
||||
|
||||
Pa komt mee dus ik geraak er (indien niet zal ik je wel mailen).
Vergeet niet onze pitcrew te verwittigen, die gaan we nodig hebben. ![]()
|
|||
|
|||
Ik probeer niemand te overklassen hoor... ik verwacht van jullie dat je mij (ons) ferm overklassen... Ik wil eens zien hoe jullie aan de start gaan staan... (daarom is een iets langere koers meer de moeite... dan wordt er rond de koers ook wat meer moeite gedaan... evt scenery opzetten, bekertjes voor podiumplaatsen en mooiste wagen). Derna ga ik jullie de oren van het hoofd zagen om te weten hoe je wat doet op modelbouwgebied... om zelf weer een hoop bij te leren!
Hebben jullie geen foto's van wat je daar allemaal bedoelt met jullie 1/24 facilities... Ben daar wel enorm benieuwd naar! Enneuh... Pitcrew... er gaat zowiezo gesleuteld worden hoor! Dus... Maar dat bespreken we wel de 16de! G. Update carlist: * Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse * Bram - Kristof: Nissan Skyline R34 JGTC * Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R Last edited by MFahrer; 09-12-2005 at 09:55. |
|
||||
|
||||
Vooral niet te veel bij voorstellen.
![]() Huudo staat in voor de wagen zelf, ik zal zien of ik iets kan vinden als omkadering.
|
||||
|
||||
Juha en Huudo zouden met deze auto willen aantreden:
Rallyfoto.be/Huudo.com Mugen NSX gebaseerd op deze kit: ![]() Dus met eigen sponsoring en ditto livrey. Kan onze inschrijving bevestigd worden? ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 09-12-2005 at 23:22. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|