De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-12-2005, 00:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by A.J.
eigenlijk moet je gewoon eens aan pompierke vragen of een ritje met een exotische wagen (zoals mijne skyline) op de openbare weg een "autosport gevoel" kan geven.
Is dat een representatief persoon dan?

(Bob, ik zal een in 2006 wel de blauwe vlag pakken )
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-12-2005, 15:07
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Meneer Reijnders,

ik zie reeds dat ik hier niet meer op moet antwoorden, je bent je polsen al aan het oefenen zie ik.
Maar toch even dit : Ik dacht toch met mijn bijna 30 jaar ervaring als bk iets representatief te zijn, niet?
Andy, gewoon geweldige ervaring meegemaakt met jou en het geeft verdomme een geweldig "autosport gevoel" hoor.
Ik zou zeggen, voor herhaling vatbaar natuurlijk als de kans zich nog eens voordoet.
Bedankt Andy
Reply With Quote
Old 28-12-2005, 15:14
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular

Stempel controle @ The Wheels .
Goed idee ! Andieken . . .
Wakker schieten ! Spring in jouw Exotic Skyline . . .
Reply With Quote
Old 20-01-2006, 16:28
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Ja even iets rechtzetten:
je vind deze firma inderdaad (nog) niet in de gele gids omdat ze pas opgericht is. Adres is anders dan huur een stuur omdat we nog maar enkele maanden op nieuw adres zitten. Jullie betichten al van luchtkastelen maar de vele klanten waaronder de grootste banken, advocatenkantoren en bedrijven van België weten wel beter.
Heeft inderdaad niets met autosport te maken, is een persbericht. Clip word binnenkort op JIM tv vertoond.
Waarom "lunatics"? Reacties van Mark en Baron zijn alleen maar om weer een discussie uit te lokken

Dit bericht was gewoon ter info van de liefhebbers om eens iets mee te maken die anders bijna niet mogelijk is
Ps doen al bekende mensen mee waaronder rally-piloot, voetballer, enz
namen worden niet vrijgegeven
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 13:54
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie

...tot 't moment dat er eens zo'n exclusieve bak met een rijke would-be schumacher een serieus ongeval zal hebben. Alle sensatiejagers erop, en 't begrip "rally" zal weer een mooie naam krijgen! Wie wil racen moet dat maar doen tijdens legale wedstrijden. Die zijn er genoeg.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules