![]() |
|
#76
|
||||
|
||||
Een schans misschien? Als ze die op de goede manier nemen, komen ze voorbij de Q8-brug weer netjes op hun pootjes neer.
|
#77
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk stoppen ze die later nog diep genoeg onder de grind. Tenzij je fabricant/leverancier van bodemplaten of diffusers bent, kan je daar aardig wat geld kwijtspelen.... |
#78
|
||||
|
||||
Quote:
Wat maakt het uit Martens & Maes zijn beiden afwaswater ![]()
__________________
|
#79
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Een wagen die in een grindbak terecht komt "drijft" eigenlijk op al dat grind c.q. zand. Alleen de wielen zakken weg en hebben geen grip op al die korreltjes zand. Vandaar dat ze geen meter vooruit komen in het grind nadat ze hebben stilgestaan in het grind.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#80
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx voor de comment. Handig zo'n "ervaringsdeskundige" ![]() ![]() Weer een zorg minder dus... Andere vraag: Was het nu ook de bedoeling de rest van het circuit te herprofileren? Ik veronderstel dan toch dat ze de niet heraangelegde stukken eerst gaan herfrezen en de asfalt en niet bovenop gaan gooien. Waarom dat nu al niet doen terwijl de heraanleg bezig is? Zo spaar je toch enkele dagen tijd uit? |
#81
|
||||
|
||||
maar je bent er wel een aantal arbeiders aan kwijt
![]()
__________________
|
#82
|
||||
|
||||
Niet echt he, die manen die zulk werk leveren zijn niet diegene die de rest van de taken uitvoeren. 1 Freesmachine en een paar vrachtwagenchauffeurs doen wonderen...
Maar goed, laten we de planning en organisatie van iemand anders niet maken. Alles zal zijn redenen wel hebben en zal zeker goed zijn bekeken. We kunnen alleen maar hopen dar er niet teveel "winterdagen" meer komen die de werken in de war sturen. Wanneer alles af is zullen we wel zien hoe het is verlopen. Qua aannemingswerk heeft Zolder in elk geval kennis genoeg in (of rond ) het huis rondlopen zeker... |
#84
|
|||
|
|||
ik erger mij soms aan van die domme opmerkingen.
laten we het serieus houden, oke. |
#85
|
|||
|
|||
Quote:
Het leven is al serieus genoeg, als we hier ook al niet meer mogen lachen... |
#86
|
|||
|
|||
Verrek ja, ik wou net schrijven dat ze daar een smeerput bouwen. Of was het nu toch een drainage systeem?
![]() |
#87
|
||||
|
||||
#88
|
||||
|
||||
Quote:
|
#89
|
||||
|
||||
Ik kan me ondertussen nog altijd niet van de indruk ontdoen dat de nieuwe bandenmuur na de Jacky Ickx ontzettend snel en dicht bij de baan komt. Als er daar ene die door de nieuwe configuratie wat te overmoedig is quasi frontaal inknalt, denk ik dat de risico's voor wagen en infrastructuur groter zijn dan vroeger.
|
#90
|
||||
|
||||
ik heb ook zo mijn bedenking over de verbouwing en zeker op het vlak van
veiligheid ![]() Nu alle muren van beton verdwenen zijn hou ik mijn hart vast op 9 en 10 september als de Q8 Trucks komen, die vlammen toch los door en over de nieuwe vangrails en FIA draad ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|