![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben al 4 jaar geweest (altijd met vooral mini-RC in het achterhofd) maar vanaf dit jaar is dat veranderd. Na 15 jaar haalt statisch weer opnieuw de bovenhand. Resin kits heb ik er nog nooit gezien ... maar voor alles is een eerste keer.
|
||||
|
||||
Zouden er daar op die beurs ook oudere spullen te verkrijgen zijn ????
Ik ben namelijk op zoek naar de decals om de "Old Spice" uitvoering van de Nissan Primera uit het BTCC van een aantal jaren geleden. Hierbij een foto van de decals. Als er iemand zo vriendelijk wil zijn mag hij ze me meebrengen ALS ze al te vinden zijn. Ik had ook graag meegegaan maar helaas geen verlof en mijn dochter verjaart. Het zal voor volgend jaar zijn. ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Heeft onze Deense vriend van Group7/DMC er geen meer?
http://www.group7.suite.dk/html/1_24_decals.html |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik moet helaas ook afhaken ... door familiale omstandigheden kan ik niet meegaan. Sorry guys.
|
||||
|
||||
op welke parking kan men best gaan parkeren,want heb op plattegrond van messe gekeken ,en er zijn er nog al wat,is maar om niet te ver van ingang te staan,of zijn er verschillende ingangen
al bedankt |
|
|||
|
|||
Wie gaat er nu mee naar Dortmund?Wie rijdt?Vertrekken we nu om 6 uur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
even resumeren:
- Sennake - Racer - Huudo (congé vandaag bevestigd ![]() De Tigra is dus geen optie. We zullen dus moeten ![]() ![]() Ik heb weet van 2 andere Paddockers die zullen gaan, maar die zijn al van plan om tegen 12.00 terug te vertrekken, maar dat is wat te vroeg voor ons. 3 van de 8 hallen die we zeker "in detail" zullen doen zijn "Plastiek modelbouw en Modelbouw algemeen - Hal 1, 2 en 7". Misschien is er ook wel iets te vinden over slotcars. ![]() Last edited by Guido; 03-04-2006 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Ik had gedacht dat jullie met meer gingen zijn. Veel plezier
![]() Nurnberg staat hier ergens vereld op de pagina. Vergeet dat, daar is niks te zien (en te kopen) ivm modelbouw. Last edited by Juha; 03-04-2006 at 17:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
En den Domi gaat ook mee (congé vandaag toch nog versierd gekregen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() - Sennake - Racer - Dominique - Huudo |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |