![]() |
|
|
||||
|
||||
Die Megane-vleugels laten het precies op een winkelkarretje lijken
![]() |
|
||||
|
||||
Qua liveries zitten er wel pareltjes in het BTCS.
|
||||
|
||||
Live broadcasting = heel de tijd op de startlijn zitten kijken.
|
|
||||
|
||||
Duez rules!!
![]() |
|
||||
|
||||
ergens een uitslag van race 1 ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Van een vloeiende broadcast kan je ook niet spreken. Beelden blijven altijd hangen.
Proffesioneel is anders vind ik. |
|
||||
|
||||
De Méganes waren toch niet zo snel als enkelen dachten (sommigen dachten dat ze 2.25 konden rijden). Geen enkele Mégane in de top 5 in race 1...
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
hhm de qvick astra staat alweer stil.. problemen ?? crash ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In 1ste Race is Vosse en Bouvy met hun Megane 2de geworden ![]() Hier kijk http://www.ris-timing.be/ KS BMW M3 Silhouette van Fumal en VanBellingen zijn 2 keer als 1ste over de streep gegaan!!! En ja de Astra Silhouette heeft geen van beide races kunnen uitrijden.. weet niet juist de reden. Last edited by Viper GTS-R***; 16-04-2006 at 18:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() A-weekend: Belcar Original BTCS FRenault 1600 New Clio Cup 2007 Gastklasse B-weekend Belcar Endurance / Touring Cup / GDC Roadster cup Belcar Sprint & Historics VW Funcup, zo af en toe Maar ik zal wel een dagdromer zijn ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Anders gezegd, de druk per vierkante centimeter op de Megane-achtevleugel lijkt mij veel hoger te zijn dan op welke andere silhouette dan ook. Nooit een studie gevolgd in aerodynamica maar zelfs een lompe boer als ik ziet dat ![]() Wat betreft de verbreding van de wielbasis. Of dat reglementair in orde is kan ik helaas niet beoordelen vanwege het ontbreken van een NL-versie van de reglementen. Maar als je de foto goed bekijkt zie je dat de wielen buiten de kast staan. Een beetje is niet erg maar dit is erover...............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 16-04-2006 at 21:37. |
|
||||
|
||||
KS BMW Silhouette's hebben hun potentieel weer bewezen, dat verzekerd voor volgende race in Belcar op Zolder! Als je ziet wat ze hier kunnen presteren is het spijtig van hun mindere prestatie op Spa toen met Belcar...
Last edited by Mark; 16-04-2006 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Het was weer een top weekendje... Wat is het waanzinnig leuk op het hoogste podium te mogen staan in Francorchamps... Maar vergelijk het aub niet met de Belcar, is toch nog een tandje hoger, harder en sneller... Voor de liefhebbers je zou eens een briefing tussen de fun-cup, btcs en belcar moeten vergelijken... Ik ben er zeker van dan ga je begrijpen, waarom die achtervleugel toch mag rijden...
Groetjes en tot de volgende race... |
|
|||
|
|||
Het was inderdaad een topweekend...
Zeker voor ons (KS motorsport)... Het was op bepaalde momenten echt nagelbijten van de spanning... Laat ons hopen dat er nog een paar volgen!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|