![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
2001: FIA GT: waarin zij de 1ste overwinning schonken aan de Ferrari 550! 2002: ALMS, dit onder de naam Olive Garden. (Groene Ferrari ipv rood van 2001) 4 van de 7 wedstrijden niet uitgereden, 2 x 3de GTS wagen. 2003: ALMS terug onder Olive Garden. 3 x de finish niet bereikt, geen podium's. In die twee jaar ALMS hebben ze dus niet zo veel gepresteerd... En denk dat ze daarom ook ermee gestopt zijn.. of ben ik verkeerd? |
|
||||
|
||||
Even ter informatie, dit is een Italtechnica Ferrar 550, niet de Prodrive 550 dus.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Pouchelon racing gaat twee Vipers GT3 inzetten in de 24u Spa!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laatste zin onderaan. |
|
||||
|
||||
Die C6-R van GLPK ziet er gewoonweg geweldig uit
![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
als ze die nog gaan doortrekken, zal hij er idd geweldig uitzien
maar nu... t lijkt wel alsof ze de pot witte verf hebben omgestoten
|
||||
|
||||
Livery C6R trekt in mijn ogen op ni veel...
T is te minimalistisch...
|
||||
|
||||
Schrale livery. Zo niet-origineel.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Oei, oei. Dat wit gaat niet samen met het geel
![]() |
|
|||
|
|||
Absoluut niet! Hij is te lelijk, pak de originele livery van P&M dan of die van vorig jaar.
|
|
||||
|
||||
Ben het met de 2 bovenstaande reacties eens, wat een hok van een livery. Wit en geel gaat al lastig samen, en dan gebeurt het ook nog eens zo amateuristisch. Vind het echt nergens op lijken, zou ze gratis een nieuwe ontwerpen als ze willen. Geef dat maar door Thomas
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Tijdens de test in Dijon had ik even de 'voorlopige' livery gezien. En het is die dus geworden. Ik vind hem zelf ook niet zo ![]() ![]() Bramzel, ik hou u niet tegen om zelf een ontwerpje te maken. Als u me deze dan zend zal ik deze doorgeven aan GLPK Carsport. Zien wat ze dan gaan zeggen ![]() Livery is "niet" belangrijk maar de snelheid wel ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Als Bramzel een livery maakt, is het een klasselivery.
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|