![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
Quote:
Antwoord daar eens op! Mvg... |
#32
|
||||
|
||||
Quote:
Niet voor niets hebben (o.a.) zij het mega project van de heraanleg van de Antwerpse ring doen slagen. Stel dat Kumpen de circuit renovatie mocht doen, dan moesten ze nog wat meer maanden vrijhouden op de kalender ![]() ![]() Sorry hoor, ik overdrijf soms wat in dingen hier nu in deze discussie. Maar ik kan niet begrijpen dat er sommigen hier zomaar bepaalde uitspraaken van personen voor "correct" aannemen. |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Afkopen van de verplichte publiciteit is niks nieuws, check de wagens van SRT maar eens in de afgelopen jaren. Qua kosten valt het ook mee: Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#34
|
|||
|
|||
Op de Belcar siite van 2005 staan nog enkele moeie voorbeelden.(krijg spijtig genoeg geen foto's hier geplaatst). SRT geen lipje de gele engelse vette wel een lipje. GLPK Viper een heel groot lip(je) bij de Finnen weer niets terug te vinden
|
#35
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#36
|
||||
|
||||
Als ze dat lipje willen laten, dat ze het dan gewoon onder de 15cm-lijn tov de bodemplaat brengen, dus de diffusor een beetje laten zakken...
Last edited by AlainH; 09-05-2006 at 23:23. |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#38
|
||||
|
||||
Quote:
No part of the diffuser is permitted more than 150 mm above the plane generated by the flat bottom ; Hier is er dus wel sprake van de diffuser waar in het fia reglement er een loophole is...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
Greets, Dr. Jozz
__________________
|
#40
|
|||
|
|||
Voor elke investering (ook al is het een tribune) moet een investeringsaanvraag of onderzoek gebeuren waarbij verschillende partijen een offerte afleveren. Hierna zal uit al de offertes de meest geschikte gekozen worden. Dat aan de bouw van de tribune nu pas begonnen is heeft te maken dat de volgende wedstrijden niet de massa van toeschouwers op de been zal brengen als WSR.
Maar ik vind het zowel voor het uitzicht van het circuit als voor de bezoekers een goede zaak.
__________________
Greeting Wilmai |
#41
|
||||
|
||||
Quote:
Die dan het werk gaat uitvoeren zal zich strikt aan de planning moeten houden, zoniet geldt hier een boeteclausule voor elke dag nadat de opleverdatum gepaseerd is, dit zijn zulke bedragen daar wordt je echt niet vrolijk van en wordt er alles aan gedaan om deze datum te halen. Deze datum is van begin af aan voor elke inschrijver bekend in een zg. bestek, dus je weet vooraf waar je aan begint. Bedrijven die niet capabel genoeg zijn krijgen niet eens een aanvraag om mee te dingen voor een aanbesteding.
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... |
#42
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft de Belcar / FIA reglement, het komt op mij over als een ongelukige loop van omstandigheden. Laten we hopen dat bij alle partijen het gezonde verstand zal regeren. Zolang RACB / Belcar / GLPK niet op hun strepen gaan staan moet e.e.a. te regelen zijn. Voordeel c.q. nadeel voor andere teams? Geloof daar niet zo in, GLPK ligt permanent onder loep. Dat is voor een gedeelte te wijten aan hun eigen organisatie (tegenstijdige persberichten in het verleden, dubbelrol van Paul Kumpen) en voor een gedeelte aan afgunst van tegenstanders en fans. Wat betreft prestaties en presentaties? Team zit gewoon lekker en goed in mekaar. Wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met hun "(pr)-beleid" maar dat is een apart hoofdstuk ![]() Nu de verschillende Porsches nog een joekel van een achtervleugel erbij en we zijn er bijna ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#43
|
||||
|
||||
over die vleugel... gaat die grotere restrictor nu zo'n groot voordeel spelen als het vleugelke zo klein blijft?
__________________
|
#44
|
||||
|
||||
Denk het niet, want wat ben je met 50pk meer of minder, als je het vermogen niet kwijt kan op het asfalt. Denk dat er eerder gedacht zou moeten worden richting grotere achterspoiler, ofwel naar de toekomst toe, het teruggaan naar "gewone" remmen voor alle wagens.
|
#45
|
|||
|
|||
Als men terug moet gaan naar gewone remschijven enzo dan kan je de komst van eventuele FIA GT wagens wel vergeten.
Deze teams gaan geen onkosten, en aanpassingen doen, voor gewone remmen voor een een gastrace in de Belcar. Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|