![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nee serieus: gewoon bespreken, ervaringen uitdelen en uw werk eens tonen aan de collega's. Breng maar mee wat ge denkt dat de moeite is om eens te bekijken.
|
||||
|
||||
Thx Dominique. Ik zal proberen er een mooi model uit te kiezen. 28 heb ik er toch nog niet
![]() De honda misschien en de VW Bus en/of audi. Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bedoeling is dat we zoveel mogelijk modellen tonen en laten keuren. Daarna gaan we ze lekker op z'n Grieks allemaal kapotrammen ! ![]() ![]() ![]() ... en tan trinke we der nog eene ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik zou graag komen, maar Oostende-Zolder is redelijk ver van elkaar verwijdert. Trouwens ben ik maar beginnen te bouwen na de beurs in Jabbeke begin maart. Ik heb vier modellen waarvan juist de kast is afgewerkt of toch bijna.
Groetjes Johan |
|
||||
|
||||
Niks van aantrekken !
Dan kom je maar zonder modellen. |
|
||||
|
||||
Ja maar het blijft nog altijd ver hé.
Johan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Poolen...
Meekomen Johan... je komt bij mij... en we rijden vanaf daar samen verder... tis niet dat je't niet weet zijn hé!
G. |
|
||||
|
||||
Voila se, da's weeral schoooon geregeld !
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, tis goed Gunther ik kom naar jou en rijden tesamen naar Zolder...
Johan |
|
||||
|
||||
Zal der ook weer zijn met kits voor Joka-1 en Gulfclk, en onderdelen voor Walter?
|
|
||||
|
||||
Ha de gasten,
zeg, het is misschien kort dag, maar is er iemand van de groep West-Vlamingen die kort bij den Domino woont en die kans ziet om een fleske of 2 Alclad chroom te gaan kopen voor mij? @Pat: ge hebt PM. Bedankt al op voorhand. Tot vrijdag. Dominique.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |