![]() |
|
|
||||
|
||||
In aanbouw: 1/24 Tamiya Porsche carrera GT
Ben net begonnen aan deze kit en heb nog niet zoveel kunnen doen maar wou toch al een paar foto's laten zien
Meer uitleg en foto's volgen nog wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Voor diegenen die kleurendoof zijn ... geel met een rood interieur! Euh ... kan aan mij liggen, maar een rare combinatie. Van de andere kant ... ik volg de mode niet zo ...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Net dezelfde kleur als die van de GT die in het engelstalige EVO magazine van mei staat, al had die wel eerst een grijze kleur en nog steeds een zwart interieur
![]() |
|
||||
|
||||
Pas begonnen? Ziet er dan toch wel al heel goed uit hoor. En die kleurencombinatie, why not? Iemand die met zo'n sportwagen rijdt, heeft graag een "flashy" indruk !
Verder veel succes ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze wil ik toch wel eerst eens volledig afgebouwd zien vooraleer ik een oordeel vel over de kleurencombo. ![]() |
|
||||
|
||||
We zullen is wa meer uitleg geven se
![]() Ik ben dus reeds e paar dagen bezig aan deze tamiya kit en ik moet zeggen dat deze toch wel van super kwaliteit is zene. De gietnaden zijn tot een minimum beperkt , der zit overal vrij veel detail in en alles zit logish ineen om mooi te kunnen spuiten zoals bv de deurpanelen. Heb gekozen om hem in een geel kleedje te steken omdat ik hem daar wel super knap in vind en dat rode interieur zal er volgens mij ![]() De cockpit is bijna helemaal klaar , ook de motor zit bijna helemaal ineen. Heb net de remmen ook al deels ineen gestoken, moeten alleen nog wat smoke ontvangen. Hier nog een paar foto's en zoals je kunt zien is de gele body wel mooi met de rode interieur ![]() ![]() ![]() ![]() Alle commentaren welkom natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
Ah, geel ...
Mijn eerste indruk was: "wat is hij nu weer aan het maken in dat fluogroen?". Of zijn het mijn ogen die beginnen na te laten misschien? ![]()
|
||||
|
||||
Geel , groen tis maar hoe ge het bekijkt
![]() Het chassis staat al op zijn wielen en ziet er naar mijn bescheiden mening super uit. Tamiya heeft zichzelf met deze kit echt wel overtroffen. Motor en remmen hebben hun laagje smoke gekregen om net iets meer effect te hebben en ook de wielen staan erondere. Deze moeten nog wel gesmoket worden ![]() Volgende stap is de body polieren en dan nog vernissen want blinken zal ie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit, mooie afwerking
|
|
||||
|
||||
Zijt maar gerust dat ie moet blinken.
![]() De remzadels en velgen zijn erg knap gedaan. |
|
||||
|
||||
Knap monsterke hoor.
Even een vraagje: jullie gebruiken allen heel vaak "smoke" maar den deze hier heeft nog niet echt door waarom. Is dit om de wagen een soort "gebruikte look" te geven? Of eerder om er wat dieptezicht en zo op te plaatsen. Wanneer en waar gebruik je dit dan? Dank... En natuurlijk veel plezier verder met je prachtige kanarie ! ![]() |
|
||||
|
||||
Het smoken word enerzijds gebruikt om het "nieuwe" er af te halen. Dus om er zogezegd wat vuiler uit te zien en dan anderzijds om wat meer effect te krijgen.Die wielen zijn chrome gespoten en als je derop kijkt ziet daar precies geen diepte in. Terwijl wanneer je smoke aanbrengt in de groeven leeft die velg meer.
Zelf was ik vroeger ook geen voorstander van smoke maar na enig gezaag ![]() In het begin is het wel ff zoeken om het juist te doen. Hopelijk ben je hier iets mee ![]() |
|
||||
|
||||
Hij nadert zijn einde en wil toch al een paar foto's laten zien. Het geel is wel een iets andere tint geworden dan dat er origineel op stond. En de mensen die vinden dat de kleuren niet bijeen gaan zijn toch maar ff dik mis vind ik hier persoonlijk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
prachtig ik vind tamiya de beste bouwdozen dat past waar het moet passen :-)
|
|
||||
|
||||
Kleur valt best te pruimen met kleur van interieur
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|