![]() |
|
|
||||
|
||||
Weer veel volk op de meeting.Was een toffe meeting en hopen dat na het verlof iedereen weer op post is.
|
|
||||
|
||||
en ik hoop dat niemand zijn sleutels heeft vergeten!!!!!!sorry grapje, het was tof en leerrijk.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Heella mijne chauffeur niet te veel plagen hé.
Hier zijn de fotokes |
|
||||
|
||||
En wie is wie??
![]() |
|
||||
|
||||
Foto 1:Van rechts naar links: Walter, Starmodel, Flame, Theo, M-Farhrer.
Foto 2:links: Racer en Sennake, rechts: Theo, M-Farhrer. Foto 3 Van links naar rechts:Flame, Huudo,Pat, Johny. Foto 4 :Van links naar rechts: Walter, Joka-1, Theo. Foto 5: Van links naar rechts: Flame, Dominique, Johny, Starmodel. |
|
|||
|
|||
Ik vind het spijtig dat we pas in september terug samen komen.Kunnen we gewoon er niet mee doorgaan al zijn we maar met een man of 3 ,4
We kunnen dan toch gezellig buiten gaan zitten en een klapke doen. Wie heeft dezelfde mening????????? ![]() |
|
||||
|
||||
Als het is om eens gewoon samen te zitten en wat flauwe kul te vertellen en een pintje (of iets anders) te drinken: OK voor mij. Zeg maar waar en wanneer. In juni is het voor mij al vrij druk ieder weekend, maar in juli geen probleem.
En er zullen nog wel een paar mannen te vinden zijn die willen meekomen. Daar ben ik zeker van, eens als die datum vast staat.
|
||||
|
||||
Yeahyeahyeah !
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik stel voor dat we het in Wheels blijven doen.Maar ik verwacht dan wel meer reacties!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal dan ook maar een poging wagen om eens langs te komen zeker!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Indien ik vrij ben, zal ik er zeker zijn.
|
|
||||
|
||||
@Racer
Als eerste "spijtigvinder" mag je nu de interesse bijhouden ! ![]() Zet de namen op een rijtje, dan weten we of het de moeite loont. Vooral voor de niet-Limburgers die wat kilometers moeten afkarren. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben in principe akkoord voor een extra avondje in juli op voorwaarde dat we ook wat modelbouwen. Ik heb het in de meetings al eens wat vaker aangehaald dat indien we samenkomen in de vorm van een modelbouwmeeting/vergadering, de nadruk op de praktijk moet liggen. Als het "maar is" om wat samen te zitten, wat te leuteren enz., dan kan dat natuurlijk ook wel, maar dan kan het geen modelbouwmeeting zijn.
![]() Het modelbouwpraktijk gedeelte is immers datgene wat het verschil maakt en waardoor we ons wat onderscheiden. Om pinten te drinken zijn er buiten de modelbouw genoeg mogelijkheden. Versta me niet verkeerd he, ik ben voorstander van een extra meeting als er voldoende interesse is (en die blijkt er wel te zijn). ![]() Ik zal eens informeren welke data nog vrij zijn om een extra bijeenkomst te plannen en laat jullie dan hier nog wel even iets weten. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|