De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-05-2006, 14:50
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

heum ik kan niet goed volgen...
Kan die foto nog eens gepost worden??
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 16:57
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by marcel
er wordt toch niks gemeld in de press release van KS Motorsport...

De (ja) was bedoeld als vraag ik heb er ook niks van gevonden.Dus bij KS werd hier niet zwaar aan getild. Mark spreekt steeds over de tikken maar niemand klaagd hierover dus het zal wel zo erg niet zijn
Reply With Quote
Old 29-05-2006, 17:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jeep
De (ja) was bedoeld als vraag
ik gaf dan ook een antwoord

maar dit is in deze topic allemaal
Old 29-05-2006, 22:01
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by M_K
De citaten uit het GLPK Carsport kamp zijn misschien wel interessant ... Blijkbaar zijn ze daar serieus op hun tenen getrapt met de actie van Biagi. In ieder geval: de wedstrijdleiding zal niet zomaar een straf hebben opgelegd.
Groot gelijk van de organisatie, en gelukkig voor GLPK !
Zou de koersdirectie van de Belcar ook zo moeten doen.
Old 30-05-2006, 00:09
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Inderdaad mooi dat de organisatie stappen heeft ondernomen, maar het helpt hen niet echt verder in het kampioenschap jammer genoeg. Ik vind het echt een zeer spijtige zaak dat je zo 7 ronden voor de finish er wordt uitgekegeld. En ze waren net zo goed bezig...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 30-05-2006, 11:43
Pedro Pedro is offline
De Paddock Rookie

Ik vind de reactie van Hezemans toch wel serieus overdreven. Hezemans zegt dat hij opzettelijk van de baan werd gereden. Ik heb de race live op tv gezien en gisteren heb ik speciaal naar de herhaling gekeken om de beelden van de aanrijding nog eens te zien. Als je dit incident opzettelijk noemt, moet je je bij vele aanrijdingen vragen gaan stellen. Als je de beelden bekijkt zit de Vitaphone Maserati met z’n neus al over de helft van de Corvette. Het is dus duidelijk een inhaalpoging en zeker geen opzettelijke aanrijding!

De nr2 Maserati hing toen al ronden achter de Corvette en hij was veel sneller dan de Corvette, maar hij kon hem op het rechte stuk niet voorbij. Biagi probeerde om de eveneens gedubbelde Lamborghini in te halen, die op dat moment net achter de BMS AM (3de) en net voor de nr 1 Vitaphone Maserati (4de) reed.

De nr 1 Maserati van Bertolini was trouwens duidelijk sneller dan de Corvette. Enkel toen de gedubbelde Lambo en de nr1 een beetje werden opgehouden door de BMS AM kon de Corvette dichterbij komen.

Ik kan de ontgoocheling bij GLPK begrijpen, maar een opzettelijke aanrijding was het mijns inziens helemaal niet. Misschien had Hezemans de Maserati zelfs beter wat meer ruimte gegeven om een aanrijding te vermijden.

Ik vraag me trouwens af wie van de mensen op het forum, die commentaar geven en zeggen dat dit met opzet was, de televisiebeelden al hebben bekeken?

Groeten

P
Old 30-05-2006, 14:00
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pedro
Ik vraag me trouwens af wie van de mensen op het forum, die commentaar geven en zeggen dat dit met opzet was, de televisiebeelden al hebben bekeken?
Neen dat nog niet, zullen we moeten voor wachten tot zaterdag op PitstopTV
Ik las volgende:
Quote:
Nr9 Zakspeed Saleen S7R was leading the race with a lead of more than 50 seconds. But behind the leader, with now Jarek Janis back at the wheel, a really close fight for third place in GT1 was taking place. Gollin, Bertolini and Hezemans were in the fight for third, and between them, Bouchut and Biagi, who were one lap down, were fighting for seventh position. On lap 82, Hezemans spun out into the gravel when being overtaken by the nr2 Vitaphone Racing Team Maserati, one lap back. The Corvette then had to retire, due to exhaust damage. A few laps later, Biagi overtook Bouchut, once again with contact between both cars.
2 x contact wanneer Biagi iemand voorbijsteekt, is dit 2 x door een verkeerde handeling van de 'voorbijgestokene'? Of eerder door Biagi die wat roekeloos en in extremis de Lambo nog voorbij wou maar hiervoor ook Kumpen moest paseren en dit allebei dan nogal wat 'onvoorzichtig' deed?
Quote:
After the race, the nr 2 Vitaphone car received a 30 second penalty for its collision with the Corvette, and a ten grid-position penalty for its collision with the Lamborghini. This last penalty has been appealed, and the results are therefore pending.
Nu ook te lezen dat die 10 plaatsen achteruit op de grid over het contact met Biagi tegen de Lambo van Bouchut gaat.
Bron: http://www.fiagt.com/reports.php?sea...=Race%20Report
Reply With Quote
Old 30-05-2006, 15:33
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Neen dat nog niet, zullen we moeten voor wachten tot zaterdag op PitstopTV
FIA GT op pitstop?
Old 30-05-2006, 15:50
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
FIA GT op pitstop?
Dat is toch aangekondigd op fiagt.com:
Quote:
07/04/2006 FIA GT completes TV deals with series of terrestrial agreements

SRO, promoter of the international FIA GT and FIA GT3 Championships, announced today further TV deals with terrestrial broadcasters in key markets to complete its best ever Television coverage.

On Channel 4 in the UK, a half-hour round-up of every race of the Championship will be shown on Saturday mornings after each event. Belgium's largest public service broadcaster, Kanaal 2, will include FIA GT highlights as part of their Motorsport magazine, "Pitstop", broadcast each Saturday at 1500 CET.

In the Czech republic, home of the Brno race, CZECH TV will broadcast the half hour show in prime time. FIA GT3 highlights, already distributed on MOTORS TV, NUVOLARI in Italy and BRAVO and PLAYER in the UK will now also be shown on Dutch terrestrial television via SBS6 at 1200 CET on the Sunday before each race.

SRO have also concluded a highlights agreement with France's premier sports channel Sport +, to add to the live coverage already secured on Motorsport channel AB MOTEURS.

The FIA GT Championship will now be seen LIVE in eight countries with highlights broadcast in over 30 European countries as well as in Asia, South America, the Middle East and the United States. The series will also feature prominently a number of motorsport magazine programs such as the new Martini World Circuit, and in the Motorsport Mundial, Motorsport Asia and Max Power magazines currently reaching over 500 million homes worldwide.

Stephane Ratel, Chairman of SRO, Promoter of the FIA GT Championship, explained : "Our new TV strategy has confirmed our confidence that there would be a high level of interest by broadcasters world-wide in the FIA GT Championship. They have endorsed our view that the world's best supercars and an exciting calendar of endurance racing is a winning combination."
Reply With Quote
Old 30-05-2006, 16:30
Pedro Pedro is offline
De Paddock Rookie

Biagi en Bouchut hebben elkaar inderdaad met flank tegen flank geraakt. De juiste situatie was nogal moeilijk te zien op de beelden. Maar het leek vrij onschuldig, waardoor ik het beroep van Vitaphone in verband met die penalty wel kan begrijpen.

Het ging me vooral om de uitspraak van Hezemans die zei dat de Vitaphone Maserati de Corvette bewust van de baan had gereden.

Groetjes, Peter
Old 30-05-2006, 20:57
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
FIA GT op pitstop?
Pitstop zend een samenvatting uit van de races van de FIA GT. De eerste race hebben ze ook samengevat.
Old 31-05-2006, 15:13
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Fonne
Pitstop zend een samenvatting uit van de races van de FIA GT. De eerste race hebben ze ook samengevat.
Ahzo, das heel goed om te weten!
Vorige keer heb ik het alvast gemist, vandaar dat ik zo uit de lucht kom gevallen...
Old 07-06-2006, 23:41
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

In deze thread is het filmpje gepost met de touché van Biagi op Hezemans. En het filmpje doet met toch twijfelen hoor. Biagi zat er al ver naast, gewoon dom dat Hezemans die deur zo dichtkwakt. Hij zit een rondje achter je, de race is bijna over, laat hem er dan voorbij.

http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=31805
Reply With Quote
Old 08-06-2006, 00:15
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
In deze thread is het filmpje gepost met de touché van Biagi op Hezemans. En het filmpje doet met toch twijfelen hoor. Biagi zat er al ver naast, gewoon dom dat Hezemans die deur zo dichtkwakt. Hij zit een rondje achter je, de race is bijna over, laat hem er dan voorbij.

http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=31805
Had het filmpje graag bekeken maar je hebt er een login voor nodig... spijtig
Reply With Quote
Old 08-06-2006, 00:37
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Had het filmpje graag bekeken maar je hebt er een login voor nodig... spijtig
't is gewoon een forum als deze, en een met de wereld aan filmpjes en clips. Een absolute aanrader.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules