![]() |
|
|
|||
|
|||
heum ik kan niet goed volgen...
Kan die foto nog eens gepost worden?? |
|
|||
|
|||
Quote:
De (ja) was bedoeld als vraag ik heb er ook niks van gevonden.Dus bij KS werd hier niet zwaar aan getild. Mark spreekt steeds over de tikken maar niemand klaagd hierover dus het zal wel zo erg niet zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maar dit is in deze topic allemaal ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Zou de koersdirectie van de Belcar ook zo moeten doen.
|
||||
|
||||
Inderdaad mooi dat de organisatie stappen heeft ondernomen, maar het helpt hen niet echt verder in het kampioenschap jammer genoeg. Ik vind het echt een zeer spijtige zaak dat je zo 7 ronden voor de finish er wordt uitgekegeld. En ze waren net zo goed bezig...
|
|
|||
|
|||
Ik vind de reactie van Hezemans toch wel serieus overdreven. Hezemans zegt dat hij opzettelijk van de baan werd gereden. Ik heb de race live op tv gezien en gisteren heb ik speciaal naar de herhaling gekeken om de beelden van de aanrijding nog eens te zien. Als je dit incident opzettelijk noemt, moet je je bij vele aanrijdingen vragen gaan stellen. Als je de beelden bekijkt zit de Vitaphone Maserati met z’n neus al over de helft van de Corvette. Het is dus duidelijk een inhaalpoging en zeker geen opzettelijke aanrijding!
De nr2 Maserati hing toen al ronden achter de Corvette en hij was veel sneller dan de Corvette, maar hij kon hem op het rechte stuk niet voorbij. Biagi probeerde om de eveneens gedubbelde Lamborghini in te halen, die op dat moment net achter de BMS AM (3de) en net voor de nr 1 Vitaphone Maserati (4de) reed. De nr 1 Maserati van Bertolini was trouwens duidelijk sneller dan de Corvette. Enkel toen de gedubbelde Lambo en de nr1 een beetje werden opgehouden door de BMS AM kon de Corvette dichterbij komen. Ik kan de ontgoocheling bij GLPK begrijpen, maar een opzettelijke aanrijding was het mijns inziens helemaal niet. Misschien had Hezemans de Maserati zelfs beter wat meer ruimte gegeven om een aanrijding te vermijden. Ik vraag me trouwens af wie van de mensen op het forum, die commentaar geven en zeggen dat dit met opzet was, de televisiebeelden al hebben bekeken? Groeten P
|
||||
|
||||
Quote:
Ik las volgende: Quote:
Quote:
Bron: http://www.fiagt.com/reports.php?sea...=Race%20Report |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Biagi en Bouchut hebben elkaar inderdaad met flank tegen flank geraakt. De juiste situatie was nogal moeilijk te zien op de beelden. Maar het leek vrij onschuldig, waardoor ik het beroep van Vitaphone in verband met die penalty wel kan begrijpen.
Het ging me vooral om de uitspraak van Hezemans die zei dat de Vitaphone Maserati de Corvette bewust van de baan had gereden. Groetjes, Peter
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vorige keer heb ik het alvast gemist, vandaar dat ik zo uit de lucht kom gevallen... |
|
||||
|
||||
In deze thread is het filmpje gepost met de touché van Biagi op Hezemans. En het filmpje doet met toch twijfelen hoor. Biagi zat er al ver naast, gewoon dom dat Hezemans die deur zo dichtkwakt. Hij zit een rondje achter je, de race is bijna over, laat hem er dan voorbij.
http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=31805 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: