![]() |
|
|
||||
|
||||
Nog iets raars: Je viens d'apprendre une nouvelle enorme qui concerne les 24H de spa, et qui impliquerait 2 très bon pilotes français et un très grand constructeur...
Stond op Eau Rouge op endurence info... |
|
||||
|
||||
Quote:
En ivm die Red Racing Viper: lijkt me zo 1tje als Larbre ivm motor, 570pk ipv die zwaardere 600+ers, dus meer gericht op endurence. |
|
||||
|
||||
Dat wou hij niet zeggen...Het was ook niet zeker.
Het bericht is trouwens een halve maand geleden gepost. Larbre had in 2003 geloof ik geprobeerd om de motor op te drijven maar ze vielen steeds uit en daarom gingen ze terug naar hun vertrouwde motor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bron site?? |
|
||||
|
||||
http://www.endurance-info.com/module...1fa698bbee7fbd (amai)
'tIs op het forum van endurence info. Daarom is het zo onduidelijk en niet zeker... btw, het is gepost door corvetteracing. Last edited by Grig-O; 02-07-2006 at 10:09. |
|
|||
|
|||
Dat bericht ging dus over Porsche en de twee 997's zo te zien. Romain Dumas als 1 van de coureurs...maar goed, inmiddels zijn we 2,5 week verder en is er daar wat namen ook al wat veranderd.
|
|
||||
|
||||
Aha juist. 'tZal toch weer heel wat belangstelling geven zo'n grote constructeur aan de start...
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een post op endurance forum
Quote:
Hemroulle bij Manthey, zou wel kunnen maar ja... En First Motorsport... klinkt ook tof maar is het zo ..., weet iemand iets meer van? |
|
||||
|
||||
Mag ik de link eens??
Er zal wel iets van waarheid inzitten e ![]() Op Pitstop tv staat bij persberichten iets over de 24 uren... Niet echt veel nieuwe dingen maar er staat dat er geen Ferrari's komen al leek het mij wel duidelijk dat Larbre en Cirtek zouden komen. Waarom die grote streep?? Last edited by Grig-O; 03-07-2006 at 19:08. |
|
|||
|
|||
Omdat Creation het te druk heeft met de LMP1 wagens en dus geen tijd vrij kan maken om Spa te doen met de Lister, hoe graag ze het ook willen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of je er belang aan moet hechten aan die info op dat forum.. weet ik niet zo zeker. En ivm bericht op pitstoptv, geen ferrari's... dacht vandaag te weten via de site maar nog steeds geen entry list:s, hoop toch nog op de Larbre 550 net zoals die van Cirtek-RAR... |
|
||||
|
||||
Ze spreken ook niet over de 997 en de BMW,... die er dan wel komen.
Dus volgens mij zijn die Ferrari's nog niet afgeschreven, maar volgens mij zijn ze gewoon nog niet ingeschreven. Nochtans die van Larbre is zeker aangezien die op Care Racing staat. Van waar komt het bericht dat RAR zou komen? Over dat forum: t'is altijd 'BMW-en-force' die info heeft over bepaalde inschrijvingen dus miss wel te vertrouwen. (Ik hoop het toch) ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Aja er staat er één op de affiche, het zou al raar zijn moest er geen aan de start staan...
De livery van Larbre zal wel dezelfde zijn als in Le Mans, dus die vlamachtige e |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 19 (0 members and 19 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|