![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Saleen ervaring zal heel waarschijnlijk wel necesarry zyn zeker? ![]() |
|
||||
|
||||
Thommy Erdos of Mike newton?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Een paar weken geleden werd hier aangegeven op welke zender de Fia GT zou getoond worden. Ik denk dat het via de kabel was, op een Franse Zender. La Deux en RTL-TVI is het alleszins niet. Op Motors.tv wordt er ook niks getoond. Weet iemand op welke zender dit live te zien zal zijn?
Ik vertrek morgenavond al dus wil ik graag m'n DVD tegoe inzetten. ![]() EDIT: ondertussen zelf teruggevonden op pitstop.tv: Quote:
Zaterdag 15.45 - 16.45 uur 18.00 - 18.30 uur 19.30 - 20.00 uur 22.10 - 22.30 uur Zondag 10.45 - 11.15 uur 13.30 - 14.00 uur 15.30 - 16.15 uur Dat wordt wat om DVD in te zetten...al die verschillende tijdstippen. Maar ik ga niet klagen, ben blij dat toch één zender het live uitzendt! ![]() Last edited by Belle; 25-07-2006 at 02:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Nog twee belgen extra in GT2: Steve van Bellingen en Damien Coens op de porsche van Bratislava racing
|
|
|||
|
|||
Ik lees op pitstop.tv dat Manthey met 28 kg ballast moet rijden omdat de wagen snel was tijdens de testdag en dat RACB de BMW M3 GTR wil weigeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
mvg Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijft natuurlijk dat de Saleen niet als de meest betrouwbare wagen te "verkopen" valt aan piloten, zeker niet over 24u... (ookal heeft Zakspeed één van de betrouwbaarste Saleens) Quote:
En deze keer heeft v Campenhoudt eens groot gelijk wat mij betreft! En ik heb voor alle duidelijk heid niks tegen BMW / Duller of wat dan ook, maar regels zijn regels, voor iedereen! Ik lees ook net in de previeuw op pitstop.tv dat Hemroulle het duo Penders/Lamot gaat vervoegen, zonder twijfel een man die de wagen ook steeds gaat heel houden en zo de Prospeed naar voor zal loodsen in de klasse. Wel raar dat Bart Couwbergs het Pro Speed team niet vervoegd! Ondertussen zijn we al kort genaderd en worden de weersvoorspellingen dus betrouwbaarder... > woensdag - donderdag - vrijdag > zaterdag - zondag De pole zal dus zonder twijfel op donderdag avond gedraad worden, zodat kwali3 een maat voor niks zal zijn in de regen... terwijl de race zelf dus droog zou gaan zijn. Last edited by Mr.Dallara; 25-07-2006 at 20:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Bron...persbericht Zakspeed. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat die gehomoligeerd is als tourwagen?? Porsche 997 is zelfs nog niet gehomoligeerd en mag wel meedoen... Dikke flauwe kul vind ik dit, als je zo gaat doen dan verklein je trug je grid die nu zo mooi gevuld was... wat maakt het nu uit of die meedoet... Die Duller BMW M3 GTR E46 is ook maar een 3.2L V6 hoor... vergelijk het met de snelste cup porsches... wat maken ze zich dan zo druk over deze beauty.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|