![]() |
|
|
|||
|
|||
hoi manne kan er iemand zegge welk weer het is ik kom sebit ook nog,en kun je met de auto tot achter de tribunes voor de radellion geraken?
de laatste keer ging da ma da was wel met de BTCS greetz uit meerhout |
|
|||
|
|||
ik vrees ervoor dat je met je auto zo dicht zal geraken....
Zal denk ik een van de parkings op de kant worden... |
|
||||
|
||||
VIP Kaarten 24 uur
jammer genoeg ga ik er dit weekend niet geraken
![]() ![]() ![]() Ik heb nu wel 2 Vip kaarten ( vip-parking, toegang+paddock en een gridwalk op zaterdag ).....voor degene die interesse hebben stuur mij een pb, voor alle duidelijkheid, ik geef ze niet gratis weg, ze hebben mij tenslotte ook redelijk wat gekost |
|
||||
|
||||
De dag als ik de Lotto win, schrijf ik mij gewoon in op de tweede wagen van JMB... Wie zit er nu weer op? Ah een zekere Jean-Pierre Malcher
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Ps: Bramzel, wat zag mijn oog daar in de toeschouwerspaddock? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Laatste tijd: 2.37...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
AB Moteurs zit wel op satelliet hoor...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet meer reageren aub....de kaarten zijn reeds weg ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Amai, internet was hier in Spa gedurende DRIE uur niet beschikbaar. Bliksem ingeslagen op het bakske van Belgacom.
|
|
||||
|
||||
Mits hier insiders genoeg aanwezig zijn: heeft iemand een idee hoeveel liters brandstof en hoeveel sets banden een gemiddeld GT1 team erdoor jaagt in een 24 race op Spa? Dat vraag ik me al lang af...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by bluelite; 30-07-2006 at 14:36. |
|
||||
|
||||
FIA GT 24 uur van Spa, de nieuwtjes achteraf
Wat vonden jullie van deze editie?
Vorig jaar waren de klasse 2, 3 en 4 uitermate slecht vond ik terwijl dit jaar toch wel subliem was ![]() Of waren er tegenvallers? Wat kon er beter? Wat voor volgend jaar? Waarschijnlijk komen er nieuwe tribunes tegen volgend jaar dus dat ziet er al goed uit ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zou precies die rekening niet willen betalen. Als het gewone benzine is, en we rekenen aan 1,3€ per liter is dat +/- 2300 euro aan brandstof. Voor een team zal dat maar een kleintje zijn in het budget uiteraard... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|