De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-07-2006, 23:22
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE
Vergeet Nascar niet.
Toyota is een van de grootste maar ook best renderende fabrikanten dus als iemand het kan dan zijn zij het.
Ja amai was Nascar ook al vergeten...
Maar worden die Lexus projecten ook door Toyota gefinancierd of door Lexus zelf?
Reply With Quote
Old 28-07-2006, 23:28
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Wild Goose
akkoord maar wie zegt dat toyota ook nooit eens niet in de problemen komt met hun produktiewagens.

En Fiat bleef maar geld pompen in de F1 terwijl ze het elders dringend konden gebruiken.
Wie zegt dat Toyota die hoogmoed niet zal hebben.

Maar ik wil hier nu niet te negatief klinken ook. Voor alle duidelijkheid ben ik blij dat Toyo zoveel geld spendeert aan mijn hobby.
Op miljarden omzet maakt 50 miljoen meer of minder niet uit. Al snap ik wel wat je bedoelt. Rover MG had een paar jaar geleden ook een officieel BTCC en Le Mans project, bij die investering had ik mijn twijfels.
Reply With Quote
Old 29-07-2006, 00:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by FIRE
Het schijnt dat Mercedes, maar vooral Audi niet echt blij zijn met een eventuele komst van Lexus naar het DTM. Men is bang marktaandeel te verliezen aan de Japanse fabrikant.
Klopt als een zwerende vinger. Zal het artikel de volgende week eens scannen Die Duitsers loopt het dun door de broek bij het woord Toyota. Prachtig voorbeeld tussen het verschil van inzicht door een liefhebber en een fabrikant.

In Australie zien we op dit moment exact dezelfde situatie. Holden (GM) en Ford willen geen derde fabrikant bij hun speeltje.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-07-2006, 00:21
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
In Australie zien we op dit moment exact dezelfde situatie. Holden (GM) en Ford willen geen derde fabrikant bij hun speeltje.
Inderdaad

Dat ze geen 3e fabrikant (althans niet van het niveau Toyota) willen ok, echter doe dan niet zo schijnheilig dat men graag een 3e fabrikant wil.

Last edited by FIRE; 29-07-2006 at 00:24.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules