![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is al grappigste dat nu heb gehoord. De maffia zit er al tussen ![]() ![]() Duidelijk enkele gefrustreerde mensen op het forum... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat van de maffia was waarschijnlijk niet zo'n verstandige opmerking om maken als ik de naam niet wil noemen. Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat een start van Schumi en Alonso! Schumi van p11 naar p4 al. Hopelijk wordt het dan toch nog een spannende race.
![]() |
|
||||
|
||||
wat een wedstrijd! beste GP van het jaar, en dat op de Hungaororing
|
||||
|
||||
dit was mega.
|
|
||||
|
||||
Lang geleden dat ik met een bonkend hart naar een GP gekeken heb!
![]() Nick, ik denk dat gij lekker gaat feesten met uw eerste Button overwinning! Ik vind het jammer dat Kimi eruit lag, maar anderzijds vind ik het super dat de la Rosa als 2de gefinisht is. Hij reed beheerst en nam gelukkig geen onnodige risico's... Hopelijk verhoogt dit z'n kansen bij McLaren. Tjunge junge...waren alle GP's maar zoals deze... |
|
||||
|
||||
Jawadde ...
Op meer dan 1 ronde staan, op 3 punten komen en dan uitvallen. Wat een beetje regen allemaal al niet kan doen ![]() Ksnap alleen niet waarom Schumacher niet binnenkomt voor dry tyres op 15 ronden van het einde. Ferrari was sowieso toch de snelste op het droge, dus P4 of P5 had er nog zeker ingezeten. Anderzijds, als je op 3 punten kan komen ... je zou voor minder buitenblijven. |
|
||||
|
||||
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]() Man man, wat een GP, een superstart van Schumi en Alonso, maar niet te vergeten, ook Jenson was bezig aan een mooie eerste aantal ronden, en vanaf dat hij Schumi passeerde zag ik een mooie resultaat al wel aankomen. Vanaf dat Alonso nog eens in zicht kwam, zat ik echt op't puntje van mijn stoel. Alonso mag er dan wel zijn afgegaan, denk dat het zelfs zondag zijn probleem sowieso heel spannend geweest was, maarja, dat maakt niet uit. Eindelijk die eerste overwinning! En ze smaakt zo zoet ![]() (mijn vlag hangt al voor de raam ![]() edit: en voor ik het vergeet, ook héél knappe prestaties van de la Rosa en Kubica !
|
||||
|
||||
trouwens, misschien een detail na de wedstrijd, maar ben ik de enige die opgemerkt heeft hoe een bridgestone ingenieur even een meetinstrument tegen de achterband van Raikkonen stak, net op het moment dat de crews de wagens moesten alleen laten? was duidelijk een rode mouw aan een witte overall
|
||||
|
||||
Niet gezien.
Wat een race. Alleen,....viel mijn telenet verbinding weg ![]() Na wat frustraties uitgewerkt te hebben kreeg ik een goei 10 ronden voor het einde weer beeld. Alonso zijn uitval heb ik niet kunnen zien ![]() Het was spijtig.Schumacher had misschien wel een knappe start. Maar hij lon vrij over de linkse kant en dan mooi naar binnen sluiten omdat er een gat vrij was. Alonso daarin tegen zat helemaal ingesloten en nog naar P1 spurten ![]() ![]() Schumacher mag dan bekend staan om zijn kwaliteiten in de regen. Hier heb ik het toch niet gezien. De spin na de herstart en toch wel zwakke tijden welke goed waren voor het midden veld. Als het droog was kwam hij terug goed opzetten. Ik vond wel dat hij onsportief was met zijn maneuvers. Iedere maneuver door zijn concurenten hadden grote kans op brokken. Er zijn ook meerdere keren contacten geweest. Alonso,Fisichella,Heidfeld. Bij de laatste had zijn auto het begeven. Als ze naast hem zaten liet hij geen ruimte meer ![]() Ach ja,hij trok toch zelf aan het kortste eind. Button dan. Super gereden.Het tempo zat er goed in. Winst met droog weer had er niet ingezeten. Eindelijk zijn eerste ![]() Toch wel een blunder van raikkonen. Hij verwacht het niet maar als je wat meer aan de binnenkant blijft had hij het niet gehad. Ik vond het raar dat hij zo lang aan de linkse kant bleef. |
|
|||
|
|||
Shit, ik heb de race niet kunnen zien. Ik heb duidelijk wat gemist
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vond het Liuzzi/Kimi incident niet bepaald iemands 'schuld', eerder een race incident...
|
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, zeggen beide rijders ook: "just one of those things"
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|