![]() |
|
|
||||
|
||||
Heren, met heen en weer geschiet komen we nergens!
Ik denk dat de moeite die Peter Baert doet voor de autosport zeer duidelijk is. Hij verdient het nodige respect. Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen. Hij verduidelijkt hier de ongekende omstandigheden waarin alles moet verlopen. Hij moet dit niet aan onze neus hangen, maar wil het wel even verduidelijken. Alleen maar respect me dunkt! Langs de andere kant is Dries een man die vele projecten in gang steekt en ook in vele zaken slaagt. Het is toch positief dat men ondernemend is, en logisch dat men niet in alles slaagt. Dat neemt de uitdaging van éénder welk project weg. Als je op voorhand weet dat een uitdaging/project lukt, is er niks meer aan, maar je moet er in geloven en ervoor gaan tot het niet lukt! Een zeer mooie gedachte! Het gaat hier over Kizz me ... wel in deze zaak vind ik dat er al heel wat informatie vrijgegeven is, die interne keuken is. Dat moet niemand doen maar het gebeurt toch. Het belangrijkste hierin om te onthouden is dat dit bedrijf niet te vertrouwen is en dat je dus heel goed moet uitkijken wanneer je er mee in contact komt. Als het algemene beeld van dit bedrijf negatief is en goed verspreid is via de media, dan duurt het daar niet lang meer. Wij weten ook niet alles en dat hoeft niet. Pas ermee op als je in contact komt met Kizz me! Check alles, lijkt me voorlopig voldoende ... Tot hier mijn gedacht, liever zo dan heen en weer te schieten en uiteindelijk een dubbel verlies te creëren ipv een win win! Groeten, Maarten Perdieus Perdieus Motorsport
![]() Last edited by Maarten; 15-08-2006 at 21:20. |
|
||||
|
||||
LOL, het wordt hier dus toch een geruzie blijkbaar
![]() Als totale buitenstaander en fanatiek racefan vind ik het spijtig hier al vaak de nodige wrevel te hebben gelezen tussen verschillende kampen binnen de Belgische autosport. En we zijn al zo'n klein autosportlandje ![]() Persoonlijk vind ik de inspanningen van Peter Baert met Pitstop.TV erg geslaagd. Het is een van de weinige kanalen waar we Belcar & andere Belgische autosportevenementen te zien krijgen in woord & beeld. Iedereen komt voldoende aan bod in mijn ogen, en het is uiteraard onmogelijk iedereen op de buis te laten verschijnen. Het is ook normaal dat teams/rijders die zich 'in de kijker' rijden meer aan bod komen... Voor geruchten/beginstadia van projecten enz. bezoek ik nooit de PitstopTV site, want dat is niet het doel van Peter denk ik. Als het gaat om het berichten van feiten vind ik dat hij & z'n team erg goed hun best doen. Vaak zijn ze bijna net zo snel als autosport.com ![]() Misschien allen samen eens een pint gaan pakken om het uit te praten? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Die verhalen over Kizz-me zullen wel al langer de ronde doen. Dan blijf ik het een "blonde actie" vinden om te denken: OK, de eerste schijf is betaald. Niets aan de hand, we blijven vrolijk wachten op de tweede schijf totdat de eerste 30 dagen verstreken zijn. Kronos, First zullen toch wel eerder signalen hebben gehad, anders wel een geruchtje of iets dergelijks. Normaal gesproken is het autosportwereldje zo lek als een mandje. Alles lekt uit, maar Kizz-Me zou dan best bewaarde geheim zijn? Als er bepaalde signalen zijn, dan speel je toch kort op de bal? Wellicht dat dit antwoord gebaseerd is op bepaalde cultuurverschillen ![]() Iets wat me schier onmogelijk lijkt gezien het nog maar korte bestaan van het produkt "Kizz-Me".
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mark dat is gewoon de wettelijke termijn in België...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mwaoh leuke link: http://www.kizz-me.com/pdf/en/dossier.pdf Pagina 23 is leuk ![]() En het vervolg hier: Quote:
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Enfin, dat wist ik deels... En nu wordt er plots zeer veel duidelijk... Zoals je zelf aanhaalt kon je voor de montage in het kader van Pitstop.tv beelden gebruiken die via de bestaande cont(r)acten met de FIA GT organisatie (gratis) ter beschikking werden gesteld. Wat betreft de live-uitzending krijg je van mij 100% gelijk: deze beelden waren contractueel voorbehouden aan RTL en Vodafone. Het lijkt me echter wel straf dat net jouw programma geen toestemming kreeg om een cameraploeg af te vaardigen en dat je ook geen oplossing vond voor dit probleem. Anderen (niet-RTL-crew) vonden dan wel weer een oplossing met de organisatie om beelden te maken, maar mochten (gezien de contractuele overeenkomsten) deze beelden niet live uitzenden. Ze hielden zich er aan en zo kon heel Wallonië twee dagen na de wedstrijd genieten van een mooie samenvatting van deze race. Deze samenvatting bestond uit beeldmateriaal via de organisatie, aangevuld met eigen beelden en interviews. Zelfs ondergetekende, als klein manneke, kreeg aandacht van de Waalse (beeld)pers, met mijn welgemeende dank aan hen. Zij zullen dan ook mogen genieten van onze financiële steun (nee: geen ruildeal, wel centen op tafel, zoals het hoort!). Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
Quote:
Quote:
Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne! ![]() Op naar het volgende project! Last edited by Chauffeur; 16-08-2006 at 11:23. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Chauffeur]
Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne! ![]() Proficiat Dries dit is misschien het begin van... en verdiend een dikke ![]() Peter uw werk is schitterend en wat Dries doet is ook zeer goed maar is niet zo zichtbaar voor de gewone autosport liefhebber. Volgens mij zouden jullie samen zeer veel kunnen bereiken. |
|
|||
|
|||
Quote:
En dan moet je terugkrabbelen over Spa, omdat je niet weet hoe het allemaal in mekaar zit. Ach, ach. Eerst vol schieten, en dan zeggen: je moet het niet zo persoonlijk nemen, want ik wist er het fijne niet van. Ach, ach. En je verwacht dus echt dat ik voor jan en klein pierke in de bres ga springen en dat die jannekes en kleine pierkes dan over de brug gaan komen om een TV-programma in de lucht te houden. Dat getuigt nu eens van grenzeloze naïeviteit. Ik dacht 15 jaar geleden ook dat het zo in elkaar zat. En als er al een deal uit de lucht zou komen vallen, dan word je op forums als deze aangevallen en uitgesch.... omdat je de sponsor van je programma nu en dan eens in beeld zou durven laten komen. Je wil dus een deal sluiten? Ik zou niet willen? Hier lees ik voor het eerst dat je met AMD op TV wil komen. Bel mij dan. Dan verwijs ik je door naar de bevoegde dienst op VTM. Op die manier dus, niet ergens onderhands iets regelen. Maar een normale commerciële deal. Ik herhaal: geen gedoe zonder dat de zender er van afweet. Zo werk ik in ieder geval niet.
www.skynet.be/pitstoptv Last edited by Peter Baert; 16-08-2006 at 15:57. |
|
|||
|
|||
Lees het dan eerst eens goed alvorens weer wild in het rond te schieten. Wie heeft het nu over een preek krijgen?
Terugkrabbelen over Spa? Je moet echt eens goed lezen hoor!!! Als ik iets niet weet dan vraag ik het gewoon. Ik zag nergens beelden dus ik vroeg het even aan iemand die het wel wist. Daar hebben we het al over gehad. Wat mij betreft liever 100 kleine klanten dan 1 grote. Als Sara Lee en Euphony vorig jaar niet in de bres waren gesprongen was er dit jaar al geen Pitstop TV meer. Accent doet dit nu, maar wat als Philip stopt? Vele kleintjes maken ook één groot hoor Peter. In de bres springen? Is een persbericht plaatsen dan zo een grote moeite voor U? Ze moet wel inhoudelijke waarde hebben, daar ben ik het over eens. Wat betreft de deal, wij hebben 4 maanden spotje besteld bij Speed Action. Als ik spotjes wil bestellen bij VTM dan ken ik mijn weg. Wij hebben trouwens de offerte liggen om spotjes voor-tijdens en na Pitstop TV te draaien. Goed voor de commerce, maar als team heb je daar geen bal aan. Volgens mij bepaal jij nog altijd wie je in beeld brengt, en niet de mensen van VTM. Voor spotjes naar de VTM - om in beeld te komen op Pitstop TV bij wie? |
|
|||
|
|||
Aan P. B.
Ik heb van een team vernomen dat er voor de dakar ook geld op tafel moest komen om in beeld te komen. Dit team reed met een BV. Is dat dan ook een commerciele deal? Ps Het is wel lach wekkend dat een kleine garnaal(chauffeur) een PROFFESIONEL JOURNALIST op stang gejaagt krijgt. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat men hier een beetje off-topic begint te gaan ...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt me meteen aangevallen en beschuldigd van het bewust boycotten van Belgische teams ... En als jij mij met dergelijke onzin aanvalt, dan reageer ik om die onzin recht te zetten. Trouwens, je hebt mijn nummer voor die commerciële campagne. Of geef je het liever aan een Franstalige zender? En ach ja, Mégane. Van een getelefoneerde post gesproken. ![]() Inderdaad, hij doet me lachen. Pas als hij het duo Deraemaeker-Heyman tekeer ziet gaan tegen Baert, dan komt Mégane snel zijn duit in de zak doen. En dan nog liefst met een insinuatie van hier tot ginder. Ter herinnering, de laatste Dakar heb ik voor Eurosport gecoverd, ik had niks te maken met KANAALTWEE. Ik heb ook veel vernomen. Ik verneem zelfs iedere dag veel. Wat die garnalen betreft, Mégane, daarin heb je gelijk. Die zijn dit jaar wel echt klein. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|