![]() |
|
|
|||
|
|||
Oh yes, now I notice that
Well, I wasn't used to a full operation website from Daikin. They've made it ready and it's good ![]() |
|
|||
|
|||
De site werkt ook niet in Safari op Mac van mijn vader.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de site perfect,kan alles openen.
|
|
||||
|
||||
Java installeren kan helpen :
http://www.java.com |
|
||||
|
||||
Gaat de BMW dan weer in de pitlane mogen tanken? De bora mocht dat ook tijdens de 24 uren omdat er geen diesel is in de pompen in de tankzone.
|
||||
|
||||
Nee, wy moeten ook in de tankzone tanken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Want ik denk als je benziene tankt niet ver zal moeten rijden. Of moeten julie bij de Q8 gaan tanken ;-) |
|
||||
|
||||
We moeten met jerrycans gaan tanken. Het fyne weet ik er ook niet van hoe het in zen werking zal gaan. Myn job is de timing.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geen. Was er namelijk niet, er zyn mensen die nu 1maal moeten werken (of was het aanwezig zyn?)
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Er staat wel een maximum aantal liters dat er mag getankt worden , ik meen mij te herineren dat dit vroeger in TC maar 60 l was , kan ook voor Belcar anders zijn . Mvg
|
||||
|
||||
60 liter voor Belcar is maar weinig ze.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep de bak mag 100 l bedragen maar er mocht vroeger met een diesel maar maximum maar 60 l bijgetankt worden per keer dat men tankte . Ik meen zelfs ergens in een reglement gelezen hebben dat er vroeger in TC maar maximum 60 l in een dieseltank mocht zijn . Het gaat hier wel over een dieselversie in tegenstelling tot de benzineversie . Mvg
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|