![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Naar aanleiding van een discussie over de afwezigheid van RfH op Donington:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op autosport.com vond ik volgend artikel over Le Mans 2007 waarin ACO enkele dingen bekend maakte.
Ik denk dat de meeste nieuwtjes er in hier al wel gepasseerd zijn. Quote:
Verder las ik ook nog het volgende op Autosport.com: Quote:
Ik ben alvast benieuwd naar de look vh wapen van Peugeot om de strijd aan te gaan tegen de Audi R10 TDI. (Of zijn er al eerder foto's of tekeningen hier of daar uitgelekt? Ik heb alvast nog niks gezien.) Last edited by Mr.Dallara; 15-09-2006 at 18:37. |
|
||||
|
||||
de Peugeot 908 zal in het autosalon te parijs gepresenteerd worden, allé de eerste tekeningen van de proto. we zullen dus tot november ongeveer moeten wachten totdat we de echte wagen te zien zullen krijgen.
Ook zal Peugeot in parijs zijn rijderstrio's bekend maken. geruchten : Olivier Panis / Emmanuel Collard / Nicolas Minassian en stephane Sarrazin (autosport magazine) |
|
||||
|
||||
Quote:
De Peugeot is wel een mooie deal voor hem... |
|
||||
|
||||
Die 5 extra wagens op de grid, is het bekend welke type wagens het worden?
+ 1,2,3 LMP's? + 1,2,3 GT's? (hoop liefst op extra GT1's...) |
|
|||
|
|||
Quote:
2006: 12x LMP1 --> 2007: 14x? 2006: 12x LMP2 --> 2007: 13x? 2006: 12x GT1 --> 2007: 14x? 2006: 14x GT2 --> 2007: 14x? (Mogelijke) Gegadigden voor deelname aan LMP1 en LMP2 klasse: LMP1 2x Peugeot 2x Audi 2x Courage 1x Swiss Spirit (Courage) 1x of 2x Pescarolo 1x Rfh (Dome) 1x of 2x Creation 1x Zytek 1x Epsilon 1x Chamberlain - Synergy Motorsport (Lola) 1x Lavaggi 1x Dyson (Lola) LMP2 1x of 2x Rollcentre (Radical) 2x Bruichladdich (Radical) 1x Protran (Radical) 1x Krohn (Radical?) 1x Kruse (Radical?) 2x Penske (Porsche) 2x Belmondo (Courage) 1x ASM RfP(Courage?) 1x Barazi Epsilon (Courage?) (of Epsilon LMP1?) 1x RML (Lola) 1x Binnie (Lola) 1x Intersport (Lola) 1x Horag Lista (Lola) 1x Bruneau (Pilbeam) 1x Welter 1x Debora 1x Randaccio (Lucchini) Kortom die extra plaatsen zijn niet overbodig. ![]() Last edited by FIRE; 16-09-2006 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Schrap die Lavaggi S1 maar, die homologatie verloopt op het einde van dit jaar al. (hoe slim van die mannen om de auto niet volgens de allernieuwste reglementen te bouwen)
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Het is toch een wagen volgens LMP1 reglement (dus geen hybride)? |
|
|||
|
|||
Lister toch in LMP1 klasse volgend seizoen (en dus geen nieuwe GT1?):
Quote: