De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 17-09-2006, 11:45
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Integra
Mark, Mark, Mark toch, wat ik mij afvraag: heb je niks beters te doen dan van die nutteloze fouten op te sporen en te melden?

Nutteloos?
Ik weet het nog niet zo, hoor Integra.
Op bepaalde autosportsites wordt er enorm veel prietpraat verkocht.
Door het overaanbod op het internet kan je soms door de bomen het bos niet meer zien; waardoor de roddels, leugens en halve waarheden die op die sites verspreid worden zeer gemakkelijk een eigen leven gaan leiden en door sommigen als waar worden aanvaard.
Racexpress.nl is het beste voorbeeld van zo een amateursite die volstaat met klinkklare onzin. Ergerlijk is wel dat die kerels van zichzelf denken dat ze op een ernstige professionele manier met autosportjournalistiek bezig zijn.
Ik vind het best leuk dat er dan ook iemand is zoals Mark die zich de moeite doet om al die sites eens onder de loupe te nemen en ons op de blunders van die jongetjes te wijzen.
De laatste interventies van Mark mogen dan misschien wel een beetje op muggenzifterij lijken, maar anderzijds begrijp ik zijn aanvallen op racexpress.nl wel. Als je jezelf toch wil profileren als ernstige journalisten, begin dan in de eerste plaats met je taalgebruik te zuiveren, Algemeen Nederlands te schrijven en de juiste woordkeuzes te maken. Iets wat ze op die site helemaal niet begrepen hebben.

Last edited by Baron; 17-09-2006 at 12:09.
Old 17-09-2006, 13:04
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Ok, akkoord, maar de kleinste beten moeten toch ook niet gemuggezift worden, of wel?
En dan nog, laat racexpress.nl zich maar profileren als een topsite.
Old 17-09-2006, 16:21
TB8's Avatar
TB8 TB8 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark
Sinds wanneer heeft Joske een harde G gekregen? Biesbrouck, met dergelijke blunders vraag je erom om continu in deze thread op te duiken

Is deze GP al bevestigd? Die geven al prijzen weg van evenementen die nog niet eens bevestigd zijn
Soms denk ik wel eens dat er kleine beetjes jaloerse tintjes in het spel zijn. Maar goed, dat zal ik natuurlijk wel verkeerd aangevoeld hebben.

Anyway. Jos is in Nederland nog steeds een zeer populaire coureur. De grootste reden dat Zandvoort uitverkocht is 1 oktober komt toch echt door hem...

Een reisje naar de GP van België wordt wel geregeld hoor! Mocht de GP uiteindelijk toch niet door gaan (je weet maar nooit) gaan we toch gezellig ergens anders heen?

Ik vind het prima dat fouten worden opgespoord, een mens maakt eenmaal fouten en ik vind het uitstekend dat er mensen zijn die er een opmerking over maken. Maar langzamerhand begint dit hier wel een beetje kinderachtige verschijnselen te vertonen (is mijn mening). Ik wil geen persoonlijke aanval openen Mark, maar waarom zet je zelf niet een website op die je met alle juiste informatie kan voorzien? Hoeft niemand meer naar RaceXpress te kijken...
Old 17-09-2006, 20:18
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by TB8
Ik wil geen persoonlijke aanval openen Mark, maar waarom zet je zelf niet een website op die je met alle juiste informatie kan voorzien? Hoeft niemand meer naar RaceXpress te kijken...
Er is een overaanbod aan nieuws site's...
Old 17-09-2006, 20:38
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Als een site je niet bevalt dan bezoek je hem toch niet?
Old 17-09-2006, 21:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by TB8
Soms denk ik wel eens dat er kleine beetjes jaloerse tintjes in het spel zijn. Maar goed, dat zal ik natuurlijk wel verkeerd aangevoeld hebben.
..
Op wie of wat zou ik jaloers moeten zijn? Straffe uitspraak! Je mag hem gerust maken hoor. Geen probleem, zal er nog een tandje bijsteken

Quote:
Originally Posted by TB8
Anyway. Jos is in Nederland nog steeds een zeer populaire coureur. De grootste reden dat Zandvoort uitverkocht is 1 oktober komt toch echt door hem...
Je noemt hem Hollands bekendste autocoureur , stel die vraag eens in de States. Arie Luyendijk Sr. zal het antwoord zijn.

Quote:
Originally Posted by TB8
Ik vind het prima dat fouten worden opgespoord, een mens maakt eenmaal fouten en ik vind het uitstekend dat er mensen zijn die er een opmerking over maken. Maar langzamerhand begint dit hier wel een beetje kinderachtige verschijnselen te vertonen (is mijn mening). Ik wil geen persoonlijke aanval openen Mark, maar waarom zet je zelf niet een website op die je met alle juiste informatie kan voorzien? Hoeft niemand meer naar RaceXpress te kijken......
Eigen site? Geen tijd voor...........en daar ga je al meteen de mist in. Een echte goede site maak je met een groep mensen. Op dit moment is er een overkill aan autosportnieuws-sites. Geen enkele behoefte om nr 13 in een dozijn te spelen. Geef me 10 gelijkstemde geesten en er is een mogelijkheid om autosportland op zijn kop te zetten.

Kinderachtig? Als jullie geen belachelijke fouten maken heb ik geen munitie om te schieten Het spelletje is toch zo verdomde simpel Je bepaald zelf of je in deze thread terechtkomt.

Quote:
Originally Posted by Baron
maar anderzijds begrijp ik zijn aanvallen op racexpress.nl wel. Als je jezelf toch wil profileren als ernstige journalisten, begin dan in de eerste plaats met je taalgebruik te zuiveren, Algemeen Nederlands te schrijven en de juiste woordkeuzes te maken. Iets wat ze op die site helemaal niet begrepen hebben.
Beter kan ik het niet verwoorden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 19-09-2006, 00:50
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Met nog twee races te gaan heeft Chevrolet nu al het rijderskampioenschap in de prestigieuze Duitse ADAC Procar toerwagenserie 2006 in de wacht gesleept. De seizoensfinale in oktober in de Motorsport Arena van Oschersleben is daardoor een formaliteit geworden. Een opmerkelijk resultaat, want Chevrolet neemt dit jaar voor het eerst deel aan dit kampioenschap met het Zwitserse Maurer Motorsport team dat twee WTCC Chevrolets inzet

persbericht chevrolet
prestigeus? laat me niet lachen.

Logisch dat ze voor het eerst meededen, het kampioenschap bestaat pas sinds dit jaar.

Old 19-09-2006, 19:35
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by raceboy
prestigeus? laat me niet lachen.

Logisch dat ze voor het eerst meededen, het kampioenschap bestaat pas sinds dit jaar.
Voordien werd het kampioenschap verreden onder de naam DPM en DMSB-PM. Dus nieuw zou ik het kampioenschap niet willen noemen. Prestigeus trouwens ook niet.

Was dit overigens een Belgisch persbericht? Zo ja dan is het wel raar dat ze Radermecker niet noemen. Overigens neemt de kersverse Procar kampioen deel aan de WTCC races op Valencia.
Old 21-09-2006, 16:58
TB8's Avatar
TB8 TB8 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Op wie of wat zou ik jaloers moeten zijn? Straffe uitspraak! Je mag hem gerust maken hoor. Geen probleem, zal er nog een tandje bijsteken

Je noemt hem Hollands bekendste autocoureur , stel die vraag eens in de States. Arie Luyendijk Sr. zal het antwoord zijn.

Eigen site? Geen tijd voor...........en daar ga je al meteen de mist in. Een echte goede site maak je met een groep mensen. Op dit moment is er een overkill aan autosportnieuws-sites. Geen enkele behoefte om nr 13 in een dozijn te spelen. Geef me 10 gelijkstemde geesten en er is een mogelijkheid om autosportland op zijn kop te zetten.

Kinderachtig? Als jullie geen belachelijke fouten maken heb ik geen munitie om te schieten Het spelletje is toch zo verdomde simpel Je bepaald zelf of je in deze thread terechtkomt.

Beter kan ik het niet verwoorden
Tja, over Jos kunnen we denk eeuwig discussiëren, omdat ik van mening ben dat hij de persoon is geweest die in Nederland de autosport (en ook f1) heeft 'groot gemaakt'. Maar daar zal je het ongetwijfeld niet mee eens zijn...

En verder houd ik hier over op, dit heeft totaal geen zin. Extreem kankeren, zodat ik er op kan reageren, want zo ben ik dan ook wel weer. Nee, dat voor mij niet meer! Het enige dat ik héél graag zou willen zien is dat jij onder jouw beheer online iets kan bijhouden om te laten zien hoe het wél zou moeten. Gewoon omdat ik daar erg benieuwd naar ben. Jammer dat dat er op dit moment niet in zit.

Adiós!
Old 21-09-2006, 20:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by TB8
Extreem kankeren, zodat ik er op kan reageren, want zo ben ik dan ook wel weer. Nee, dat voor mij niet meer!!
Het is niet verplicht om te reageren op threads die op dit forum staan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 21-09-2006, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
De RCR Cup... een nieuwe vorm van autosport!

Ook stoere dames tonen interesse voor het nieuwe concept

Tekst en foto's: PR

http://www.autosport.nl/actueel/news...3930&rubriek=5
Nou, zo'n onderschrift bij een foto kan best leuk zijn..............maar dan moet het wel kloppen. Deze dame is een journaliste van L1 (regionale TV, provincie Limburg NL). Enige tijd geleden was er een reportage van haar te zien over deze persdag op L1.

Correcte informatie voorziening schijnt toch moeilijk te zijn in de autosport.
Old 23-09-2006, 01:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by TB8
Tja, over Jos kunnen we denk eeuwig discussiëren, omdat ik van mening ben dat hij de persoon is geweest die in Nederland de autosport (en ook f1) heeft 'groot gemaakt'. Maar daar zal je het ongetwijfeld niet mee eens zijn...
Nee tuurlijk niet. Waarom kwamen dan al die mensen in de jaren '60, '70 en '80naar Zandvoort? Als jij werkelijk denkt dat Verstappen autosport op de kaart heeft gezet in Nederland dan heb je een gigantisch hiaat in je autosportkennis

Verder met de volgende vermakelijke persbabbel

Alle quotes te vinden op deze link: http://www.brl-v6.com/nieuws/2006/20060922.htm
Quote:
Cup-coördinator BRL-series Peter Grondel heeft ooit gezegd: “al wordt een coureur bij de BRL-V6 in de wedstrijd laatste, dan is het nog een kanjer, want het deelnemers veld bij ons is een van de sterkste in Nederland.” Ik kan dat alleen maar onderstrepen. Al deze coureurs weten exact waar het gaspedaal zit, dat hoef je ze echt niet te gaan vertellen
Ja, rechts Met alle respect, heb dit jaar enkele wedstrijden mogen aanschouwen van de BRL-V6............leuk veld, leuke wedstrijden. Echter er zitten toch enkele serieuze krabbers tussen de V6-gasten.

Quote:
Ditmaal hebben wij niemand minder dan Junior Strous aan de start weten te krijgen. Junior is dit seizoen onder andere actief geweest in de Formule Renault 2.0 en zal zich zeker laten zien in onze super kanonnen de BRL-V6.
Wie? Junior Strous? Is dat niet die gast die al 4 jaar !! niet verder komt dan FRenault 2.0? Is dat een eye-catcher op de posters? Zal maar geen opmerking maken over de leesbaarheid van de laatste zin

Quote:
Jan Lammers rijdt (zoals bekend) dit A1 GP weekend ook in de BRL-V6 en heeft het goed naar de zin in de voor hem toch onbekende raceauto. Jan vertelt hierover: “Ik ben al 35 jaar aktief in de autosport en ik heb toch aardig wat auto’s gereden, maar het rijden met de BRL-V6 is toch wel een nieuwe ervaring. De auto voelt eigenlijk aan als een NASCAR raceauto

............

Ik heb vandaag met de test niet iets serieus kunnen doen omdat wij samen reden met de “HARK”
Mooie uitspraak van Lammers in deze persbabbel. Stekelige vraag: Wat is het referentiekader van Lammers? Zover ik weet heeft Lammers nooit in een NASCAR wagen getest.

De HARK? Dat staat zo slordig...............een tuingereedschap in een persbabbel. Zal wel de HARC zijn geweest

Nee, de persdienst van de BRL V6 heeft nog wat werk voor de boeg. Tja, en al die sites nemen dat dan maar klakkeloos over.

Last edited by Mark; 23-09-2006 at 01:18.
Old 23-09-2006, 09:52
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Nee tuurlijk niet. Waarom kwamen dan al die mensen in de jaren '60, '70 en '80naar Zandvoort? Als jij werkelijk denkt dat Verstappen autosport op de kaart heeft gezet in Nederland dan heb je een gigantisch hiaat in je autosportkennis
Dát heeft nu eenmaal met generaties te maken ;-) . Díe jongen kán nu eenmaal niet weten wat er in de jaren '70 is gebeurt naar Zandvoort. Tenzij hij zich helemaal verdiept in de Nederlandse autosport geschiedenis.

En ik wil vooral niet 'lullig' doen, maar Jos Verstappen heeft wel degelijk invloed op de Nederlandse autosport. Als hij niet mee had gedaan, dan was de A1 GP toch iets minder goed verkocht...denk ik. Kijk maar eens rond...en je komt veel Jos Verstappen supporters tegen..

Voor oudere autosport liefhebbers zijn er inderdaad andere Nederlanders die belangrijk zijn voor de autosport...Lammers, Luijendijk...
Old 23-09-2006, 10:34
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Yvonne
Dát heeft nu eenmaal met generaties te maken ;-) . Díe jongen kán nu eenmaal niet weten wat er in de jaren '70 is gebeurt naar Zandvoort. Tenzij hij zich helemaal verdiept in de Nederlandse autosport geschiedenis.

En ik wil vooral niet 'lullig' doen, maar Jos Verstappen heeft wel degelijk invloed op de Nederlandse autosport. Als hij niet mee had gedaan, dan was de A1 GP toch iets minder goed verkocht...denk ik. Kijk maar eens rond...en je komt veel Jos Verstappen supporters tegen..

Voor oudere autosport liefhebbers zijn er inderdaad andere Nederlanders die belangrijk zijn voor de autosport...Lammers, Luijendijk...
Of het nu Joske, Chris of Robbie was... A1Gp zal zeker goed verkopen als er Nederlanders meedoen. Tenminste als ze iet of wat bekend zijn bij het brede publiek.
Old 23-09-2006, 10:55
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Yvonne

Maarje overal waar je komt kom je Hollanders tegen
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules