![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
[Round 17] GP Japan
Terwijl Fisichella de snelste tijd neerzet roept Ferrari op tot fair play. Brawn zegt dat iedereen nu maar eens moet aanvaarden dat team orders niet meer toegelaten zijn. Wat een ongelooflijk hypocriete pot-verwijt-de-ketel uitspraak, ironisch genoeg net na de onthulling over Jerez...
|
#2
|
||||
|
||||
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat de houding van Renault/Briatore veel hypocrieter is ... In 2002 stonden ze allen op de Baricaden om Schumacher/Ferrari met de grond gelijk te maken. Nu 4 jaar later passen ze dezelfde tacktieken SCHAAMTELOOS toe. en over de "onthulling" van Jerez ... Ik denk dat je beter eventjes de post van Finish in die thread leest. Zijn suggestie dat deze uitspraken gewoon verzonnen zijn door een gefrustreerde Fontana zijn ondertussen wel bevestigd door Peter Sauber (destijds teambaas van Fontana). Een beetje meer naar de feiten kijken (ipv op de eerste de beste sensationele verklaring af te gaan) zou je realiteitszin veel goed doen
__________________
![]() Last edited by airco; 06-10-2006 at 20:36. |
#4
|
||||
|
||||
dus een teambaas die ontkent dat hij één van zijn piloten de opdracht gegeven heeft een piloot van ander team voor te laten?
klinkt als een 100% zekere bron...
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Yamamoto heeft al precies te veel f&f tokyo drift gezien... en dat tijdens hun thuis GP..
|
#7
|
||||
|
||||
de eerste 10 op de grid voor morgen
1. massa 2. m. schumacher 3. r. schumacher 4. trulli 5. alonso 6. fisichella 7. button 8. barrichello 9. heidfield 10. rosberg dit zou wel eens heel goed kunnen zijn voor schumi ! |
#8
|
||||
|
||||
Gezien het énorme voordeel dat Bridgestone heeft, zal Alonso al op pech voor MS moeten rekenen.
|
#9
|
||||
|
||||
Briatore zit luid te roepen dat het 'kindje' Massa Alonso zou gehinderd hebben tijdens de kwalificatie. Hij heeft het voorgelegd bij Charlie Whiting, maar verwacht geen actie.
Ik zit te wachten op een boek waar de rioolputjes van de FIA worden opgetild. Ik wil exact weten wie de beslissingen neemt, wat hun banden zijn met de teams, of ze enig voordeel zouden kunnen hebben in een vriendjesbehandeling van bepaalde renstallen, of ze gewoon een bepaald gekleurde voorkeur hebben, of toch maar in de naam van de sport handelen. Want nu krijg je een cowboys en indianen spelletje, waar Renault gefrustreerd raakt en Ferrari zich stil houdt omdat hen niets verweten wordt tot nader order. Het geeft de hele titelstrijd toch een fameuze schaduwkant, al die belangen die ermee gemoeid gaan. Of nu Alonso of Schumacher dit WK wint, het maakt me niet zo veel uit. Ik wil gewoon een felbevochten, eerlijke strijd zien. Alsjeblief, FIA, Ferrari en Renault ?
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#10
|
|||
|
|||
Ik denk dat Briatore gefrustreerd is met de uitslag van de kwalificatie. Vooral omdat die trage Toyotas nog voor de Renaults geeindigd zijn. Onopzettelijk hinderen wordt trouwens niet meer bestraft; dat kan je toch allemaal heel eenvoudig aan de telemetrie van Alonso en Massa zien. Briatore meldt trouwens ook niet wanneer dit gebeurd zou zijn. Tijdens de laatste snelle ronde van Alonso? Als dit het geval was, had hij wel wat harder aangedrongen...
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
__________________
![]() |
#12
|
||||
|
||||
de ferrari motor van schumi begeeft het, terwijl hij op kop reed
![]() |
#13
|
||||
|
||||
It's all over
![]() ![]()
__________________
|
#14
|
||||
|
||||
Race over .. Alonso wint voor Massa en Fisichella .. Spijtig voor Shumi om zo de race te beëindigen ..
|
#15
|
||||
|
||||
Het zal nog moeilijk worden voor de ex wereldkampioen...
Een complete verrassing natuurlijk, maar ik rouw er niet over ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|