![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 15 december 2006 - Themacafé Wheels in Zolder
We kwamen vorige keer akelig dicht bij de effectieve datum zonder dat zowel onze "plekker-veurzitter" noch onze "plekker-vieze-veurzitter" het in de gaten had.
Ik heb zo een donkerbruin gevoel dat het just dezelfde kant op waait, dus doe ik de thread maar open. "No offence, bjo'j, nothing pejsonal" ![]() (Euh, het gaat toch door, hoop ik?) ******* Agenda ******** - Lidgeld 2007 & synchorniseren van ledenlijst - Spuitcabines: door gulfclk (meer info de avond zelf) - Tombola! Ivm de Tombola. We hebben aardig wat prijzen in de tombola zitten en er zitten enkele zeer leuke items bij. Tevens hebben we bij de samenstelling trachten rekening te houden met eenieders voorkeur en smaak, maar bij een tombola weet je nooit natuurlijk. Op welke manier we de tombola zullen organiseren, weten we nog niet omdat er verschillende mogelijkheden zijn. Aangezien de pas voltallig zullen zijn tegen 21.30, zal de tombola ook pas daarna van start gaan. De beslissing over hoe we het doen, kunnen we uiteraard al eerder bepalen. De anderen agendapunten handelen we dan wel eerder af, zodat we met de tombola kunnen eindigen. Wie mag er meespelen? Iedereen die in orde was en is met zijn lidmaatschapsbijdrage voor 2006. Graag je deelname op voorhand bevestigen! Voila, tot hier deze update. Nu kan het aftellen naar vrijdag beginnen. ![]() Huudo ********************************************* Thema café Wheels Vrijdag 15-dec-2006 dus Starten doen we om 20.00 Ik zou alleszins op de agenda willen smijten: opnieuw synchroniseren en verdelen van de namen en mailadressen van degene die geen moeite hebben met de wetgeving op bescherming van de privacy. Veel meer puntjes altijd welkom!
Groetjes, Domi. Last edited by Guido; 11-12-2006 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Dat zal verdorie wel zijn! Met onze grote eindejaarstombola als hoofdpunt nog wel!
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik zal er zijn rond 21.00 u en breng voor de bricoleurs onders ons het een en ander mee ![]()
|
||||
|
||||
I'll be there ....
|
||||
|
||||
probeert ne mens een iets fatsoenlijk te regelen en op poten te zetten vooraleer 'em alles op het net gooit, is het nog niet goed... Dominikske, ge moet geen threads over modelbouwvergaderingen starten manneke, maar kits plekken deju! enneuh, we zijn niet echt geďnteresseerd in uw donkerbruine gevoelens...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Morgenavond zet ik de details online. Maar zoals Sennake al aangeeft, 't is vergadering, 't is de 15de en 't zal tombola zijn. Maar meer nog even niet. ![]() ps. Goed om weten dat er meegedacht wordt - thanks Domi! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Allee, omdat gij het zijt: graag gedaan, maat. Ik zal er u ene opdoen om het goed te maken. ![]()
|
||||
|
||||
OK, het is nu 'publiekelijk' ... TOURNEE GENERAL van den Dominique! (de draaibank zal een maand langer moeten wachten!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Pffffffffffffffff ....
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdstip van aankomst zal rond 21u30 zijn .
|
||||
|
||||
Voila, ik het Dominiques post aangepast, de agenda bijgewerkt en wat meer info ivm de tombola gegeven.
Wie heeft er al bevestigd? - Dominique - gulfclk - Senna - Huudo - BSModels (21.00) - Nismo (21.30) Wie volgt? Zo veel te minder volk dat er is, zoveel te meer prijzen kunnen de anderen mee naar huis slepen he. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik wil meedoen aan de tombola op voorwaarde dat ik mijn eigen prijs niet opnieuw win!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn, maar kan niet garanderen dat ik er om 20u00 geraak (Kerstfeestje op't werk - wie zegt nu "Nee" tegen gratis hapjes
![]() Als er toch spuitcabines worden aangedragen (of versta ik de agenda verkeerd?), is er dan misschien een mogelijkheid om de spuitbusdemo die ik jammerlijk heb moeten missen nogmaals over te doen? Jimbo.
|
||||
|
||||
Tombola? winnen? de hollander in mij wordt wakker.
![]() ![]() Ik zal zien of ik erbij kan zijn, maar het is twijfelachtig. |
|
||||
|
||||
Indien interesse wil ik ook wel een demo geven over het vervangen van de originele plastic spaken door metalen spaken? De tutorial zal ik daarna ook wel schrijven, maar dan heb je het toch al eens gezien eh...
|
|
||||
|
||||
OK, nog nen demo dan ... hoe PE remschijven een echtere look geven. Op voorwaarde dat er brandblussers zijn
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|