![]() |
|
|
|||
|
|||
Ja, maar er werd ook aangenomen dat Audi aan LMS zou kunnen deelnemen. Er worden dit jaar 3 extra R10s gebouwd, boven op de 3 chassis die vorig jaar gebouw zijn.
Volgens de marketing mensen van Audi heeft LMS te weinig publicitaire waarde. Daarom geen Joest R10s in Europa. |
|
||||
|
||||
Weet niet in welk topic dit moet want ik weet niet welk team dit is. Is dit een nieuwe DBR9? En zo ja welke klasse komen ze uit dan?
http://www.crash.net/picture_view~pi...ch_string~.htm |
|
|||
|
|||
De wagen van Barwell Motorsport. Gaat in de FIA GT rijden.
Is idd een DBR9, dus GT1. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Belle; 31-01-2007 at 02:35. |
|
||||
|
||||
Aja, juist, die gingen ook een wagen inzetten in GT1 dit seizoen. Zijn de piloten al bekend?
|
|
|||
|
|||
Nope, geen coureurs bevestigd. Leo Machitski en Darren Turner hebben de wagen in Spanje getest.
Lees overigens net op DSC.com dat ze misschien ook een LMS programma gaan doen, naast de FIA GT. |
|
|||
|
|||
Weeral onverwacht LMP nieuws. De Lister LMP1 wagen zal het Pescarolo chassis gebruiken, een Hewland versnellingsbak (Pescarolo gebruikt Xtrac) en de 5.5 liter Judd V10; ophanging, motorinstallatie, stuur, ... worden door Lister zelf gebouwd en zijn ontworpen door Peter Elleray
![]() Het chassis wordt deze maand geleverd en in juli wordt gestart met testwerk. De wagen zal enkel in Silverstone, Spa en mogelijk Brazilie racen. Dus niet tijdens 24 uur van Le Mans ![]() bron: DSC via 10/10 forum (hier) |
|
||||
|
||||
Planetlemans
een derde Spyker in de LMS: Speedy Garage (zwitserland) De auto komt in de officiele kleuren van de Spyker dealer in Zwitserland. De auto wordt de gesloten versie. Coureurs zijn nog niet bekend. Het team zal samen met Spyker Squadron over 2 weken in Valencia testen. |
|
||||
|
||||
Gesloten versie lijkt me ook verstandig; veel minder drag.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi dat er een Spyker in handen komt van een priveteam. |
|
|||
|
|||
Deze foto was door het team makkelijker te editten
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk eerder een semi-fabrieksteam dan een priveteam.
Je kan namelijk een Spyker leasen en je krijgt dan een kompleet team. Ik dacht dat je €450.000,- + alle schade het bedrag is. Incl transport +entree geld + etc. |
|
|||
|
|||
Vergeet ook niet dat het team eigendom van de officiële Spyker importeur in Zwitserland is.
|
|
|||
|
|||
En dat Peter Elleray erbij betrokken is.
|
|
||||
|
||||
http://www.projectlemans.de/content/view/2766/1/
Team Modena in Sebring met de DBR9 aan de start coureurs zijn: A. Garcia / L. Halliday / TBA |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|