![]() |
|
|
||||
|
||||
***Pistenclub@Spa 13 05 2007***
Zondag laatstleden op Spa.
Voormiddag veel regen, namiddag een mooi zonnetje. Veel mooie wagens gezien,een paar ex-F1 wagens,CLK DTM AMG,CSL E46, mooi italiaans geweld en een paar mooie M3 E30's enz.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Goed bezig!
Ik ben 's middags ook even gaan kijken, en heb zodoende op twee druppels na alle regen gemist ![]() Ik heb vooral bij de nieuwe chicane gestaan en bij Stavelot, waar het erg fijn foto's maken was nu er (nog) geen hekken staan. Hier een paar voorbeelden, meer is te zien op http://www.otorenne.com/ onder Trackdays: ![]() ![]() Insturen chicane ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een paar overzichtjes van hoe de baan er nu bijligt voor de fotografen.
![]() Nog geen hekken in Stavelot, alleen voor de baanposten (buiten beeld) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Bij de Karting aan Stavelot lijkt me een heel stuk bijgekomen voor publiek,waar vroeger gewoon bomen was,wel ferme uitloopstrook..,en la source,khoop dat ze bestraffingen gaan plaatsen op het gebruik van het extra asfalt daar
![]()
![]() Last edited by schumivill; 17-05-2007 at 21:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie hier een Dallara-Renault 3.5 van de World Series. Wat heeft die in Spa verloren! Wie reed in de wagen? Van welk team was de wagen? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|