|
|
||||
|
||||
Wat een rare velgen staan daar onder! Sorry, kon het niet laten...
Alle gekheid op een een stokje, ziet er erg strak gemaakt uit! Ben benieuwd naar het vervolg! |
|
||||
|
||||
Heb nu ook m'n eigen exemplaartje! Wel geboden op 2, hopelijk word ik voor de 2de overboden morgen.
Bedankt voor de tip, Sennake! And euh, the car is looking good. |
|
||||
|
||||
Oh, die geraak je wel kwijt als je hoogste bieder zou zijn, denk ik.
|
|
||||
|
||||
Wow wat een prachtwerk weer. Er zijn zoveel PM setjes die ik wil maken maar ga daar echt niet aan beginnen met mijn "ombouw skills"...
Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
Nadat de decals helemaal droog waren, heb ik de body 2 lagen vernis gegeven om ze te sealen.
Terwijl de body droogt, kunnen we het interieur aanpakken. Eerst heb ik het chassis een laag grondverf en een laag zilver gegeven. Vervolgens heb ik de pedalenset en de versnellingspook in vorm geplooid en aangebracht, idem voor de black box, en heb ik de brandblusser bekleed met BMF en ook op de chassisbodem gekleefd. De kuipzetel is gespoten in matzwart, waarna de gordels in matblauw geschilderd zijn. Eens dat gedroogd is kan ik de foto-ets gespen aanbrengen en tenslotte de decals, zowel van de gordels als van de stoel zelf. Ook de rolkooi, bestaande uit whitemetal onderdelen, wordt in elkaar gekleefd, aangepast op maat, en in zilver gespoten. Tenslotte worden de schuimrubberen beschermstukken in matzwart geschilderd. Het dashboard is eerst gespoten in semigloss black, waarna de CF-decals aangebracht zijn. Die moesten eerst drogen want daarna komen er nog eens andere decals overheen. Het stuur, dat uit een metalen ring bestaat die opgesmukt wordt met liefst 3 foto-ets onderdelen, wordt gemonteerd en geschilderd. De achterlichten zijn eerst in hetzelfde blauw gespoten als de body, waarna de lichten zelf bekleed werden met BMF. Daarna werden de BMF-stukken geschilderd met clear red. De velgen zien er ondertussen ook al iets minder belachelijk uit. Aan de binnenzijde zit een Brembo foto-ets remschijf, en de spaakwiel-insert sluit het geheel mooi af. De Michelin-decals zijn ook al aangebracht. De diffuser bestaat uit maar liefst 9 foto-ets onderdelen! Nadat hij in het matzwart gespoten is ziet hij er realistisch uit. Tot de volgende! Last edited by Sennake; 06-06-2007 at 16:35. |
|
||||
|
||||
Werderom mooi werk Guy en dat op 1/43... Je klantenmodellen gaan nogal over de toonbank de laatste tijd
Tom |
|
||||
|
||||
Inderdaat,dat op 1/43!!!!
als je zag wat de diffuser was in het setje,ongeloofelijk evenals de wielen echt fijn werk hoor precies echt Ben echt benieuwd naar het eind resultaat See you |
|
||||
|
||||
De versie van de Nurburgring 2005 is te krijgen bij modelissimo :
http://www.modelissimo.de/Onlineshop...+verder+++++++ Ixo raceauto´s Aston Martin DBR-9 Winner Nurburgring 2005 schaal 1:43 |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.curbstone-models.com/nl.a...0Martin%20DBR9 Alweer mooie vooruitgang geboekt, Sennaka. Vraag mij af hoelang je aan zo'n modelletje bezig bent. Mijn exemplaar zou morgen of vrijdag met de post moeten toekomen... Last edited by Belle; 06-06-2007 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Prachtige opdaitstof om zein
|
|
||||
|
||||
Dat gaat zeker en vast een schoon modelleke worden.
|
||||
|
||||
Allez vooruit, de laatste rechte lijn is in 't zicht. We zullen eens een sprintje aantrekken zie.
De cockpitonderdelen zijn allemaal gemonteerd. Hier enkele foto's van de compete cockpit vooraleer de carosserie erover heen gezet wordt en het merendeel van dat moois onder het koetswerk verborgen wordt. Verder zijn ook de velgen reeds gemonteerd aan het chassis en werden ze uitgelijnd zodat alle wielen mooi de grond raken. Aan de binnenzijde van de body werden de nodige grilles aangebracht ter bescherming van de motor. Aan de buitenzijde gezien geeft dat dan volgend beeld: En dan gaan we nu de laatste sprint inzetten tot aan de meet. De volgende update zal er eentje zijn met "finished pics", en die zullen hier staan... Last edited by Sennake; 09-06-2007 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Knap werk,woorden tekort
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|