![]() |
|
|
||||
|
||||
vermassakreerd Guido ,"vermoosd is westvlams."
|
|
||||
|
||||
Hier in Geraardsbergen (OOST-vlaanderen
![]() |
|
||||
|
||||
Dat kleurke staat hem wel.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Gezien mijn, weliswaar korte, verleden in "West"-Vlaanderen, weet ik best wel wat vermoost wil zeggen. Maar niet iedereen misschien. Gewoon maar om even aan te geven dat we het taalgebruik best wat "algemeen" moeten houden. ![]() Jullie willen immers niet weten wat ik ga posten als ik in het "Sint-Truins" moet beginnen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok nu snap ik waarom Sint-Truiden zo vaak de thuismatch tegen Club kan winnen... Hmm, effe doorbellen naar de nieuwe trainer... Nu ja, afgelopen seizoen was dat geen stunt meer he, eens winnen tegen de Club... Allez, en zo zijn we volledig offtopic... En dit terwijl er een prachtige Porsche op deze thread te vinden is !!
|
||||
|
||||
Knappe Porsche
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|