|
|
||||
|
||||
Bedankt! Inderdaad raar dat niet nog niet wijdverspreid is als het officieel is...
|
|
||||
|
||||
In het kader van de goed nieuws show:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
blij dat ik eurosport 2 heb
Doornbos is inderdaad goed bezig. had hij zijn 35s push-to-pass op het einde goed gebruikt, stond hij nu waarschijnlijk aan de leiding in het kampioenschap... wel vreemd dat hij dacht dat hij er geen meer had?
|
|||
|
|||
op vt4 !!!
gaat de gemiddelde vlaming dat aankunnen een uur ofzo autosport |
|
||||
|
||||
t is uiteindelijk nog beter dan niks he
of minder goed dan naar zolder gaan
|
|||
|
|||
begrijp me niet verkeerd ik vind dat zeer goed dat ze dat uitzenden
|
|
||||
|
||||
Wie gaat commentaar voorzien? Van Elsen of De Cock? Nee, het is inderdaad goed nieuws dat toch iemand uitzendt. Misschien dat het niet slecht zou zijn voor de mensen onder ons die geen Frans verstaan moest VT4 ook de F1 overnemen...
|
|
||||
|
||||
Met T-1 maand staat de timing (eindelijk) op de site van CZ. Minder goed nieuws (veronderstel ik) is dat alle ticketcategorieën nog beschikbaar zijn...
|
|
||||
|
||||
Enkele weken terug waren er berichten, o.a. in Het belang van Limburg, dat er nog een of andere spectaculaire stadsdemo aan zat te komen. In welke stad? Dat stond er niet bij.............
Heeft iemand ooit daar nog iets van vernomen? Ik ken nog drie zeer eigenwijze eikels die op 24 uur tijd zoiets in elkaar wisten te flansen in het stadje Kerkrade voor 15.000 toeschouwers
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
In Rotterdam word op 19 augustus de F1 demonstratie in de binnen stad gehouden
Aangezien Christijan Albers niet meer rijdt gaan er stemmen op dat Spyker niet meer welkom is tijdens dit evenement De organisatoren schijnen het champcar team van Minardi USA proberen te strikken voor een demonstratie Die zouden rond die tijd in Europa bivakkeren aangezien ze een week later in Zolder moeten rijden Er is natuurlijk ook nog de twee nederlandse sponsors die hier belang bij hebben te weten Jumbo supermarkten en Muermans We zullen zien of het bij een gerucht blijft of dat dit waarheid wordt
|
|||
|
|||
Een stomme vraag,maar kan er iemand vertellen
wat F1*2 betekent? dank bij voorbaat |
|
||||
|
||||
Dat is een demo met F1 tweezitters door het team achter Paul Stoddart, basis van deze wagens zijn oude Arrows-wagens uit ik meen '98.
|
||||
|
||||
champcar live op vt4
te hopen nemen ze een ervaren commentator.. (misschien die van sporza.. banden tussen een en vt4 zijn wel redelijk goed denk ik) te hopen niet te veel reclame |
|
|||
|
|||
zijn die van sporza dan ervaren...?
Ze hebben nu ook een persbericht uitgestuurd dat er kaarten op circuit zolder te verkrijgen zijn. De verkoop valt precies tegen, lijkt mij dan zo!
|
|||
|
|||
hopelijk kunnen ze gewoon deze van speed rippen ofzo
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|