![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
De Acura's moeten als klein merkje toch niet zo veel toe geven aan het grote Porsche.
|
|||
|
|||
Sinds enkele weken rijden de LMP2 wagens in ALMS volgens ACO regels (dus 5% kleine restrictor). Dus dat zal wel meevallen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Je moet Acura niet onderschatten. Het project wordt b.v. ondersteund door Honda Performance Development. En naar mijn mening hoort LMP2 ook langzamer te zijn dan LMP1, al moet ik toegeven dat gelijkheid in ALMS wel een goede zaak was en mooie autosport opleverde. Last edited by FIRE; 25-08-2007 at 19:04. |
|
||||
|
||||
misschien dat er nu andere verschillen zijn tussen de Acura's en Porsche's. maar ik denk niet dat e Acura moeten onderschatten, want ze hebben namelijk wel begin dit jaar de 12h of Sebring gewonnen in de LMP2 klasse.
|
|
||||
|
||||
Quote:
tenzij in Formula (N)one
|
||||
|
||||
Acura is net zoals Lexus van Toyota en Infinity van Nissan.
|
|
||||
|
||||
Zoals ik dus al zei: een achterluik.
|
||||
|
||||
Aan degenen die ook naar de 1000 km van Spa zijn geweest:"Waarom reden bijna alle auto's met geluidsdempers?"
Op de Nürburgring reden alle auto's nog ongedempt. (behalve de 997 RSR)
|
|||
|
|||
Oreca koopt Courage!
Verrassende overname. Ik dacht dat Oreca voldoende kennis en ervaring had om zelf een prototype te bouwen. Last edited by FIRE; 14-09-2007 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jij hebt duidelijk de faciliteiten van Oreca nog niet gezien Jorrit
![]() |
|
|||
|
|||
Embassy bouwt eigen LMP2 wagen met Zytek V8. De WF01 wordt ontworpen door Peter Elleray en lijkt sterk op de Radical SR9. Het ziet er een heel degelijk project uit: 2 wagens in LMS en professionele piloten.
![]() bron: http://www.dailysportscar.com/viewAr...593A0CA7DD2B8B |
|
|||
|
|||
Verder komt Judd met een nieuwe 3.4 V8 voor LMP2.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|