![]() |
|
|
||||
|
||||
Mitsubishi Lancer evo III - Van Woensel '97 - Altaya - 1/43
Het is lang geleden dat ik nog iets heb laten horen.Ik ga eens een oude versie maken,nu dat de auto's toch verkrijgbaar zijn in de boekenhandels.Het gaat over een Mitsubishi Lancer evo III op 1/43 van Altaya.Driver:Van Woensel Cr.-Meert,Ieper'1997.de decals zijn van CB-Com
De wagen: De basis: |
|
||||
|
||||
Benieuwd naar het vervolg.
Succes Flame. |
|
||||
|
||||
Hier si, niet gedacht van jou hoor, maar de Flame gaat vreemd !!! Allez, geen Toyota this time...
Ben wel benieuwd want het is een leuke livery. CB COM heeft wel geen superreputatie qua decals. FORSICHT my friend... Oeps, zoveel Engels?? Aja, zit hier met glaasje rode wijn, genieten van de eerste dag van de vakantie. ![]() Grtzzzz
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
CvW, een van mijn favoriete piloten met de voor mij nog altijd echte ur-evo, hier ben ik benieuwd naar :-)
|
|
||||
|
||||
Ik spaarde die reeks ook van Altaya maar zijn opeens gestopt aan de mg metro...
Ga eens naar de krantenwinkel moeten gaan klagen denk ik. On topic: Mooie deco was dat toch, en top piloot ook natuurlijk.Ben benieuwd ![]() |
|
|||
|
|||
troost u, het is overal zo dat die reeks is stopgezet. Er was eerst een tekort, die nog voor de metro moet komen, en na de metro kwamen er geen modellen meer...
|
||||
|
||||
Bedankt allen voor de pos. reakties,Ben begonnen met het zetten van de decals en ik moet zeggen ze zijn van goede kwaliteit,op een paar dingetjes na die ik dan zelf heb veranderd,hier een paar foto's ervan
![]() Zo tot hier deze opdait,vragen of opmerkingen laat maar komen he ![]() |
|
||||
|
||||
Leuk hoor !! Je zal wel een hoop sol nodig gehad hebben??
|
||||
|
||||
Toffe decals maar ze hebben ze nog op 1/24ste gehad ook maar ik vind die nergens nog te koop, spijtig want Chris Van Woensel is een van mijn favoriete piloten. Leuk model trouwens.
|
|
||||
|
||||
Het doet me plezier om jou hier terug in aktie te zien. Ik kijk altijd vol bewondering hoe men die 1/43-ers onder handen neemt.
![]()
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reakties,Heb nog wat verder geplakt van de decals,en heb ook het interieur aangepakt en ander velgen erop gezet,graag geef ik een paar foto's ervan
![]() Het inter. Zo tot hier deze opdait ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er weer niet verkeerd uit. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen. Kits op 1/43ste van hun livery ontdoen en van een andere decoratie voorzien. Dan heb ik tenminste de miserie van het spuiten niet...
![]() ![]() Mooi werk Flame! |
|
||||
|
||||
Heel uniek model ga je daar hebben!
Mooi werk! |
|
||||
|
||||
Een vraagje waar komen de decals vandaan ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|