![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Na bijna anderhalf jaar heb ik dit beest nog eens bovengehaald. Dat wordt stilaan tijd dat onze Gull Wing eens afgeraakt.
Ik ben begonnen met het opnieuw opschuren van het koetswerk. Dit kreeg dan een extra dunne laag grijze primer, en daarna 2 mistlagen Gloss Aluminium (gedecanteerd uit de spuitbus, en aangebracht met de airbrush). Volgende stappen: koetwerk verder afspuiten, en de trommelremmen scratchen. We zijn weer vertrokken... ![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 06-11-2007 at 21:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Goed te zien dat ge deze weer boven gehaald hebt. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij was toch niet aan het roesten, zekers? ![]() ![]() By the way, prima spuitwerk. Ik kijk weer hoopvol uit naar de volgende updates. ![]()
|
||||
|
||||
Ah ... the beast is back!
![]()
|
||||
|
||||
Aha! We are back in business!
En een koetwerk, is dat niet de twerk van een koe? Guido toch, da ge da nu niet weet! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Een koet in Zuid-Limburg is echt wel iets anders en als ge expliciet wilt weten wat, dan zal ik dat eens duidelijk maken tijdens de trip naar Telford - al dan niet voorzien van een demo... Ge zult het daarna nooit meer vergeten... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Spuitwerk ziet er echt goed uit!
Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|