![]() |
|
|
||||
|
||||
Audi R10 TDI - Revell - 1/24
Bij deze nogmaal een nieuw kitje van revell gekocht
![]() progress will follow ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er een schitterend kit uit...ik zie hem al voorbij razen op één van onze banen...
![]() Zal ik zeker volgen...succes ermee. J. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe hij er goed gebouwd uit gaat zien, dus ik ga deze built zeker volgen.
Ik heb hem dit jaar op de beurs in Dortmund gezien ... beschamend hoe slecht gebouwd het display model was!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben curieus hoe deze er uitziet na een degelijke behandeling. Geef gaandeweg je mening over de pasvorm?
|
||||
|
||||
Zijn een paar stappen verder en ben nog eigenlijk wel onder de indruk.
Alles past mooi in elkaar en je hebtniet super veel gietnaden. Heb er net een paar lagen zilver opgezet, ben er alleen nog niet uit of ik het grijze/rooie ook ga spuiten of de decals ga gebruiken. ![]() |
|
||||
|
||||
Gezien de livery niet zó ingewikkeld van kleur is, zou ik er voor kiezen om af te plakken en te spuiten...
|
||||
|
||||
Ziet er niet verkeerd uit. Ik zou de decals gebruiken. Deze zijn wellicht van een goeie kwaliteit, dus heel het gedoe met afplakken, spuiten, verfranden enz. zou ik me besparen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Ik hoop dat de Dragonfly niet te veel gaat twijfelen, en alsnog zijn "buikgevoel" volgt. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En als hij besluit om te spuiten, misschien toch eerst een laagje vernis over het zilver heendraait om de kleur en het pigment te beschermen. |
|
||||
|
||||
Mijn mening nijgt meer naar het spuiten maar ben er nog neit helemaal uit.
Bodemplaat is mooi zwart gespoten en de spoiler staat nu ook in het zilver ![]() |
|
||||
|
||||
WAs volledig overtuigd om alle kleuren te spuiten maar hier is het jammer genoeg een beetje mislopen.
Na het afhalen van de afplaktape is er een deel zilver en vernis meegekome ![]() niks getreurd alle verf eraf en opnieuw beginnen ![]() staat ondertussen al in een nieuw laagje zilver en heb gekozen om hem in iets andere livery proberen te spuiten ![]() |
|
||||
|
||||
Heb dan toch maar geopteerd voor het schema zoals hij voorzien was want kom zowizo enkele decals te kort.
Staat nu eindelijk een mooi laagje zilver op met de rode accenten. Nu nog decallen en we zijn weeral klaar :-) ![]() |
|
||||
|
||||
Komt allemaal wel goed, lijkt me zo. Heb je de ontbrekende decals al terug in huis gehaald?
|
|
||||
|
||||
Heb normaal alles in huis nu, ben alleen het dashboard kwijt :-( Dringend eens opruimen in mijn modelbouw gerief dus
Na even wat decals aan te brengen ( die niet echt wilden meewerken :-) ) ![]() |
|
||||
|
||||
Na de zoektocht naar het dashboard even te hebben opgegeven staan we hier ook weeral wat verder. Decals staan er bijna allemaal op. Chassis etc is ook klaar. Nog een mooie laag vernis erop en klaar is kees
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|