![]() |
|
|
||||
|
||||
Neen, die van mij is een Revell EJ10.
|
|
||||
|
||||
De brake-set van Top-Studio hoort eigenlijk niet thuis onder deze Jordan. Het zijn remmen zoals gebruikt in het seizoen 2000 en 2001 door Ferrari (staat ook op de doos - Tamiya F1-2000 & F1-2001). De Jordan is geen Ferrari en bovendien van zo'n 10 jaar eerder denk ik, dus in principe is dat een no-go.
Wat de kleur betreft. Ik ben even in mijn archieven gaan rommelen en vond er het volgende. De kleur die het groen het dichst benaderd én die in de handel als spuitbus verkrijgbaar zou moeten zijn (merk Motip) is: Ford 3-53 Modenagreen FS8/M Last edited by Guido; 12-01-2008 at 19:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Na een rust periode heb ik de motor van de Jordan 191 dan eindelijk onder handen genomen. Aangezien er een paar Paddockers opmerkten dat de uitlaten wel een vreemde kleur hadden (zie ergens in de thread...) , heb ik dan hun wijze raad opgevolgt en de uitlaten opnieuw gedaan alsook de motor volledig herzien en bijgewerkt waar nodig. Zo heb ik de motor 'gewasht' en zijn de letters met de nodige zorg behandeld. Bouten en vijzen zijn geschilderd en de remschijven zijn ook voorzien van wat meer detail. de uitlaten en de motor zijn dan weer verenigd en voorzien van wat 'weathering'.
Als er iemand nog wat opmerkt , mag hij dit gerust mede delen want ik kijk er eventjes scheel op hoor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo , nu weer met de neus tussen de stukken vliegen... ![]() |
|
||||
|
||||
Oud:
![]() versus Nieuw: ![]() Voorwaar al een hele verbetering. ![]() |
|
||||
|
||||
ja een grote verbetering, ziet er al meer echter uit die uitlaten, en het blok zelf ziet er nu ook gebruikt uit !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Met dank aan de Paddockers natuurlijk!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Awel zie: véél beter. Goed gedaan!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je kan die "goudkleurige dingetjes" achteraan misschien nog wat aanstippen met smoke.
![]() |
|
||||
|
||||
Heel mooi wat je hier laat zien. Ik zou alleen nog eens over de banden gaan, want de naad is nog te zien op de foto's. Maar misschien ligt het aan de foto's?
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|