|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
En meteen zal ik ook maar eens een demo-thema aanbengen: gordels maken/aanbrengen. Een thema uit de categorie 'advanced modeling skills' dus, met vragen zoals daar zijn: - wat is er zoal op de markt verkrijgbaar? Wat is goed en waar blijf je beter vanaf? - hoe kan je gordels realistisch laten 'vallen'? - wat is goed vervangmaterialen voor gordels? ... (Valt het op dat ik afgelopen week - niet zonder enige frustratie - met zo'n aftermarket-gordelsetje heb zitten priegelen?) |
|
||||
|
||||
ik ga er ook zijn,
groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Hetzelfde voor mij. Zit ook in Spa.
|
|
||||
|
||||
Pas lid, dus wel zin om eens een kijkje te komen nemen.
C.U. on friday FeM
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat het is om te navigeren, gaan we akkoord met uw afwezigheid. Als het was om te gaan kijken of om foto's te nemen..., dat had wat anders geweest. Meer dan welkom! |
|
||||
|
||||
Deze keer kan ik ook komen.Tot vrijdag.
WALTER BMW...Kraftbayers! |
|
|||
|
|||
De foto's van vrijdag 15 februari 2008
|
|
|||
|
|||
Nog wat foto's
|
|
|||
|
|||
de laatste foto's
|
|
||||
|
||||
Hier is mijn foto-verslag van gisterenavond.
Hopelijk heeft ons nieuw lid gisteren gene schrik gepakt en komt hij de volgende keer terug. Het was weer een zééér plezante avond, goed gelachen en we weten nu dat we zeker gene thee moeten bestellen.
|
||||
|
||||
Nog een paar om af te sluiten.
Resultaat van een redding uit iemands vuilbak: Ook ons nieuw lid had een prachtmodel bij: Gery, hopelijk ben jij volgende keer weer fotograaf van dienst Veel beterschap gewenst.
|
||||
|
||||
Thanx Nismo,
Bedankt voor de foto's ( ook aan Racer ) Vond het zeer jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar het "ging" nog niet. En zo te zien hadden de afwezigen weer eens ongelijk Tevens welkom aan ons nieuw lid, ben er zeker van dat hij zich geamuseerd heeft bij onze bende. |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst en vooral spoedig herstel , en hopelijk ben je niet uw job kwijt als fotograaf van de toffe bende(clubje Pici likie) ,nee ik hoop dat je er vlug terug bij mag zijn |
|
|||
|
|||
Jammergenoeg kon ik er terug op't laatste nipperke nie bijzijn! Tzag er nochtans weer de moeite uit!
Zijn er geen duidelijkere foto's van die Group 5 wagen? Lijkt me echt iets leuks! G. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|