![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Het is inderdaad van hieruit ook maar 2 uur en 11 minuten rijden... Dat moet te doen zijn om de schat te overtuigen... En dat op een zaterdag. ideaal om nog eens wat bloemetjes buiten te zetten nadien. Jaja, voor mijn verjaardag, moet lukken he? Ik laat hier nog weten of ik ga en dan kom ik eens langs op de stand...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Uiteraard is het ook mogelijk om ter plekke in te schrijven.
|
||||
|
||||
Quote:
Tot dan he !!
|
|||
|
|||
Ik kan spijtig genoeg niet mee gaan, er komt dus een zitje vrij in een auto ......
|
||||
|
||||
Ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn... Weeral niet in nieuwegein
![]() Mijn vriendin moet onvoorzien terug gaan werken dus moet ik op onze kleine zoon letten. Ik ga wel, als het even kan, de Yamaha nog eens meegeven voor de wedstrijd. Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Jong geleerd is oud gedaan, niet? ![]() No problem Tom, we zorgen wel voor je Yamaha... als je hem aan míj durft toevertrouwen tenminste... ![]() |
|
||||
|
||||
Ook op zaterdag zit ik met andere verplichtingen en zal ik dit jaar maar overslaan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tom |
|
||||
|
||||
't Was weer een gezellige zaterdag, lekker 'gecruised' op de beurs (en daarbuiten). Het foto verslag zal wel meer uitleg geven.
Voor de afwezigen ... die hadden zoals altijd ongelijk! Nogmaals proficiat aan de prijswinnaars.
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! ![]() Last edited by Gulfie; 19-10-2008 at 20:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En hier een klein fotoverslag: Guido houdt de wacht en geeft de nodige uitleg aan de omstaanders: Tom (Gulfie) legt aan Tim de werking uit van zijn "kaas-maal-machine" Enkele foto's van modellen die ervoor zorgde dat onze stand er prachtig bijstond. Ondanks het afvoeren van het thema "Porsche", waren er toch enkele te zien: Ook de rally-wagens waren vertegenwoordigd: Een bonte verzameling Nissan's met op de achtergrond enkele F1's:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-10-2008 at 20:34. |
|
||||
|
||||
Een eerste samenvatting van wat er zoal te zien was op auto-gebied:
|
||||
|
||||
Deel 2:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |