![]() |
|
|
||||
|
||||
Alfa Romeo GTV - Tamiya - 1/24 - Ref:24172
Dit is 1 van de kits die ik vrijdag op onze eindejaarstombola in de wacht heb kunnen slepen. (Sorry Dominique)
Het betreft een Alfa Romeo GTV van Tamiya. De doos: Een overzicht op het plan: Er zit zelfs een extra plannetje bij om foutieve nummers te corrigeren, alsook de weinige decals: De clear-parts: De metal-stickers:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2008 at 01:27. |
|
||||
|
||||
De chrome parts met oa de velgen, koplampunits, ....
De bandjes samen met wat gaas: Sprue met zwarte onderdelen, hoofdzakelijk voor het interieur: Sprue met rode onderdelen, oa chassis, carrosserie- en motoronderdelen: En tenslotte de carrosserie: De onderdelen zijn zoals we van Tamiya gewend zijn, alleen vind ik het spijtig dat je hier alleen de coupé-versie van kan bouwen en niet de cabrio-versie. ![]() Tamiya heeft al bewezen dat je van 1 doos 2 verschillende modellen kan maken, kijk maar naar Mercedes SLK of de Porsche Boxster, daarin zit het vast dak apart en kan je kiezen of je open of toe bouwt.
|
||||
|
||||
Wordt het een OOB of gebruik je after market spullen?
Ziet er een knap model uit.
|
||||
|
||||
...en ook nog eentje met een motor erin! Een rariteit dezer dagen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten.
|
||||
|
||||
A beauty this is, yes sir!