![]() |
|
|
||||
|
||||
Maarten,
Groot gelijk jonge. Beter nu passen en volgende keer mee dan,......... Succes met de blok en de examens Zorg maar dat je in september vrij bent, want dan.....(come and see) |
|
||||
|
||||
I can't wait
nog effe focussen de korte pijn merci voor de aanmoedigingen trouwens
|
||||
|
||||
Is er eigenlijk nog plaats voor de karting (heb een mailtje gestuurd naar Fordje, maar die heeft nog steeds niet geantwoord). Indien ja, dan doe ik zeker mee. Is nog eens een laatste ontspanning voor de examens
![]() SPEESMAN |
|
||||
|
||||
Spees,
Hopelijk heb je mijn mailtje wel gehad. De jouwe moet nog ergens in de draadjes hangen, want die heb ik jammer genoeg nog niet gezien??? In elk geval ben je nog welkom. Er zijn wel enkele lichte wijzigingen in de planning. Hierover later meer. Alvast dit al meegeven. Een laatste contact met Inkart heeft in elk geval dit als gevolg gehad: De inschrijvingslimiet is afhankelijk van het weer ?? Goed weer wil zeggen max 15 deelnemers per rit Slecht weer ( regen in de loop van ZATERDAG) wil zeggen 10 rijders Weersvoorspellingen: (jammer genoeg maar tot vrijdag !!) vrijdag 17 mei Zonnig min /max temp 14 °C / 25 °C Dus als dit blijft duren tot zaterdag kunnen we met 15 man rijden. Momenteel heb ik 11 bevestigde inschrijvingen. (Chris ik reken voor jou op 4 man ???) Voor de andere late beslissers (die dus hopen op goed weer,......)zijn er dus nog 4 plaatsjes vrij. Werner ?? Pascale?? Airco?? Make your mind up guys !! Last edited by fordje; 13-05-2002 at 17:41. |
|
|||
|
|||
Sorry maar ik zit op TC weekend in Zolder, anders met veel plezier
|
|
||||
|
||||
We wisten al niet waarom het zolang duurde eer je iets liet weten. !!
Succes op ZOLDER !! Enne , volgende keer niet brossen !! |
|
||||
|
||||
wie zijn de reeds ingeschrevenen ?
|
||||
|
||||
Euh, is dat nu opeens Vrijdag??
|
|
||||
|
||||
NEE , ZATERDAG, ....maarre de weersvoorspelling van Meteoconsult loopt maar tot vrijdag
![]() ![]() Voor alle misverstanden te vermijden: ZATERDAG 18 MEI, INKART PUURS |
|
||||
|
||||
Neen maar ast vridjag goei weer is => zaterdag ook hé
![]() ![]() nee, geen idee, twas dus we ldegelijk zaterdag hé ![]()
|
||||
|
||||
Nog maar eens iets proberen te posten (mijn computer spookt een beetje
![]() Fordje, ik heb uw mail ontvangen en al beantwoord. Ik wil dus ook meedoen op zaterdag!! Kan ik me nog eens goe uitleven. SPEESMAN |
|
||||
|
||||
Mail ontvangen en reply is onderweg. Inschrijving is OK
|
|
||||
|
||||
Ok alles zit vol.
Eventuele wijzingen worden zo snel mogelijk doorgegeven, in geval van niet meer kunnen ofzo. Dussss, goed int oog houden hier ![]()
|
||||
|
||||
Airco, Werner en Pascale.
We hebben jullie al meegeteld !! Geen paniek Graag alle 3 nog wel bevestigen J of N. |
|
||||
|
||||
mijn JA heb je bij deze ... Ik zal meekarten ...
Ik zal mijn vliegmachien (mijn otto'ke) de sporen geven om der op tijd te geraken (19h00) vermits ek tot 18h00 moet werken ... Normaal gezien zal da wel lukken, maar ge moe nie beginnen te vrezen alsek der om 19h15 nog nie zijn ... I'am on my way dan ... Pika (mijn vriendin) komt ook mee, maar die kart nie mee. airco
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|