![]() |
|
|
||||
|
||||
bedankt voor inl,maar moet je dan toch een vignet hebben ,of niet ,en is het te riskeren van geen te hebben
|
|
||||
|
||||
Ik heb laatst 5 dagen in Berlijn rondgereden zonder een vignet. Niemand let er op. Ook op de parkings is er geen kat die controles uitvoert.
Of het in dortmund strenger is of niet, dat weet ik niet, maar ik zou het proberen zonder. Als het alleen is om over de ringweg te rijden ...
|
||||
|
||||
bedankt voor de info,en mischien tot ziens in de hallen ,grts
|
|
||||
|
||||
En? Is het een leuke dag geweest?
|
||||
|
||||
Absoluut. We hebben ontdekt dat je best gaat bellen in plaats van gewoon naar het toilet te lopen, waarom "swaffelen" werd verkozen tot hét woord van 2008, dat de één grassprietjes prefereert boven worst, de voorzitter met een "draad" zit, en bovendien hebben we zelfs de bestelde mish-mash weten te bemachtigen.
Perfecte dag, kortom. ![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 24-04-2009 at 19:24. |
|
||||
|
||||
't was inderdaad zeer plezant, alleen heb ik geleerd dat we, om hot te zijn, led's en helicopters moeten kopen. Maar we zijn al 'warm' want de led's hebben we, de helicopter is 'een ander verhaal'!
|
||||
|
||||
Tja, die helicopters.
![]() ![]() Ow ja, er was ook een of andere beurs in die hallen. Weer een paar leuke kits op de kop kunnen tikken, leuk materiaal gevonden en me natuurlijk de nodige mish mash meegebracht. Het was een leuke dag, heel veel gezien en nog meer geleerd. Kortom, allemaal meekomen volgend jaar. Het loont de moeite. Alleen voorzichtig zijn met negers op het toilet. ![]()
|
||||
|
||||
Hmmmm, ik ben nog wel eens visueel ingesteld... en bij deze opmerking is dat geen pré...
![]()
|
||||
|
||||
"il n'y a pas des photos?"
Last edited by Guido; 24-04-2009 at 22:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Oui, nous sommes prenez de foto`s , Nismo et moi. Pourqouis?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
U vraagt, wij doen de rest.
![]()
|
||||