|
|
||||
|
||||
Peugeot 307 WRC - Freddy Loix - Heller - 1/43
Nog eens een Hellerkitje onder handen genomen. Ditmaal de Peugeot 307 van Loix. Heb hem eigenlijk al klaar, maar wil toch in het kort even wat van de opbouw laten zien. Ben hetzelfde te werk gegaan als met de 206 van Loix.
Eerst de body klaargemaakt. Alle gietnaden weggeschuurd, de koetswerknaden uitgekrast, en dan alles gespoten. Dan de decals geplaatst, met de nodige aanpassingen voor de Loixversie. Deze komen van Ralye-Miniature. Dan 2 lagen vernis erover en alle naden en ook de lichten ingekleurd. |
|
||||
|
||||
Dan het onderstel klaargemaakt. Dit werd zeer bescheiden en volgens het planneke gemaakt. Enkel werden er gordels en een stuk van de rolkooi hieraan toegevoegd. De rest van de kooi werd opgebouwd in de body.
De uitlaat werd verwijderd en vervangen door eeen koper buisje. De wielen had ik nog liggen van de Polo, die daaronder te klein waren. Dan alles inelkaar gezet en de wagen nog voorzien van enkel antennes en een kabelke naar de deurstijl toe. En dan is hij klaar. De rest van de foto's staan in mijn galerij.http://forum.depaddock.eu/showthread.php?p=254935 Last edited by Loixrallyfan; 15-01-2010 at 16:32. |
|
||||
|
||||
zeer mooi gedaan man
|
||||
|
||||
Knap hoor! Proper gebouwd, en met zin voor detail. Nog van dattum!
|
||||
|
||||
Sjiek, en dat voor een 1/43 Hellertje! Tiens, die had je gisteren op de meeting niet bij zeker?
|
|
||||
|
||||
Mercikes, en nee, had hem niet mee. Was wel de bedoeling, maar was op tafel blijven staan. Stom, hé
Zal er volgende keer bij zijn. |
|
||||
|
||||
"Dees is ne'n bangelijke foto".
Het model is erg mooi. Met een Heller op 1/43ste kan je inderdaad leuke dingen doen, en dat laat je hier goed zien. Er wordt vaak minderwaardig gedaan over deze kits, maar met de juiste zin voor detail en afwerking komen ze goed voor de dag. Goed zo! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Sjieke dingens.
|
|||
|
|||
Mooi gemaakt,een kit hoeft niet altijd duur te zijn om een mooi resultaat te bekomen
|
|
||||
|
||||
Bedankt, mannen. En inderdaad het hoeft niet altijd duur te zijn.
En Guido, zo een bevroren vijvertje is eens wat anders als achtergrond. Spijtig dat dat binnenkort nietmeer kan. Is al flink aan het dooien.... Zal ik mijn foto's in het vriesvak moeten maken |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|