|
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRC S8 - Van Eldik - Tank S 2006 - Tamiya - 1/24
Het gaat om de Subaru Impreza Wrc S8 van Nederlandse bodem van Mark Van Eldik en Michel Groenewoud uit de Tank S rally 2006.
Basis is een Tamiya kit met decals van Jawi. Dit op vraag van een makker met ineens ook een exemplaar voor mezelf. Heb aan dit model vanalles toegevoegd: -carbon voor interieur en lichten en buitenspiegels -bekabeling interieur -helmen met muts en handschoenen -intercom met kabels tot in de stoelen -schakelpook en schakelaars en knoppen interieur -spatlappen -motorkapsluitingen Een werkbeschrijving vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=19428 Na het vele werk en AMUSEMENT dan hier de foto's: |
|
||||
|
||||
Daar het ging om een duobuild, heb ik er de tweede ook bijgehaald voor enkele foto's:
|
|
||||
|
||||
En dan nog enkele foto's van het interieur en bodem:
|
|
||||
|
||||
Proficiat! Ik heb met veel plezier het ganse bouwproces gevolgd en heb met interesse gekeken naar de originele vondsten hier en daar.
Last edited by Guido; 07-02-2010 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Dit was inderdaad een prachtig bouwverslag en in tweevoud nogwel.
Ik heb echter 1 vraagje/opmerking: Zijn dat sinkholes die je ziet aan de binnenkant van de spoilersteun(en)?
|
||||
|
||||
Bedankt, mannen.
En Nismo, blijkbaar wel ja. Totaal over het hoofd gezien Zal meer moeten opletten bij de kleine onderdeeltjes. |
|
||||
|
||||
Oooooooo wat een heerlijk model zeg,en wat gaaf gemaakt.
Puikwerk Guido,en binnenkort staat er 1 hierzo |
|
||||
|
||||
Heel mooi geworden deze duo build.
Rate This Thread | |
|
|