![]() |
|
|
||||
|
||||
Senegal hoeft niet te winnen! Frankrijk moet gewoon 2 goals meer binnenstampen dan Denemarken en het is voor de bakker!
|
||||
|
||||
mja da van senegal wint was maar een voorbeeld
![]()
|
||||
|
||||
moet 'gewoon' 2 goals binnenstampen ?
--> Tegen Uruguay spelen ze gelijk, Uruguay heeft echter van Denemarken verloren --> Tegen Senegal verliezen ze met 1-0 Beide matchen geen enkel doelpunt gescoord; Henry er niet bij, Zidane er niet bij,...en Denemarken maakt tot nu toe de sterkste indruk van de hele troep (samen met Senegal, maar die hun topscorer moest er deze keer met rood af) 'Gewoon' 2 doelpunten scoren zal voor die fransen toch niet zomaar lukken dacht ik zo. Maar met voetbal weet je nooit..
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Beslissing is gevallen
Frankrijk verloor met 2-0 van Denemarken en kan vervroegd terug naar Parijs terugkeren. Zidane zorgde er wel voor dat Frankrijk iets beter voetbalde, maar zizou was niet fit genoeg om het verschil te maken. Frankrijk eindigt op de laatste plaats in zijn groep, met een doelpuntensaldo van -3. Ze hebben in 270 minuten niet 1 goal gescoord. Van een afgang gesproken. Senegal speelde 3-3 gelijk tegen Uruguay en plaatste zich hiermee als 2e uit groep A. airco
|
||||
|
||||
Chapeau voor Uruguay; die mannen kunnen ten minste met opgeheven hoofd naar huis. Chique match gespeeld.
|
||||
|
||||
vwalla, that's what i mean ...
in den anderen thread (groep van de belgen) bedoel ik nu net hetzelfde se ... het is niet het feit dat ge verliest of uit het tornooi vliegt wat me stoort... Het is de manier dat je speelt dat de indruk achterlaat. Uruguay was idd om van te smullen
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|