![]() |
|
|
|||
|
|||
Wat de panelen betreft: heb mijn 'connecties' aangesproken zonder veel succes, alhoewel ze mij wisten te vertellen dat zo'n panelen verschrikkelijk duur zijn (dus we moeten die zoiezo lenen van een of ander bedrijf...misschien bij een sponsor van de Mini?)
Er is ook een andere mogelijkheid; een bedrijfje uit Mechelen verkoopt "Easywalls". Ze wisten mij te vertellen dat zo'n paneel €4,77/stuk kost (2m x 0,7m) en nog eens €0,99 per klem om die panelen aan elkaar vast te hangen. Ziet er wel geschikt uit, herbruikbaar en vooral redelijk betaalbaar. URL: http://www.special-topics.be/pan1.html Heb hier ook nog een pdf en doc-file staan met meer informatie, maar dat mag ik op DePaddock blijkbaar niet uploaden als attachment...kan die eventueel wel doormailen. |
|
|||
|
|||
Laat maar komen, info is al door naar onze sponsor.
|
|
|||
|
|||
Met plezier...maar kan je e-mailadres niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Wist je overigens dat er iets mis is met www.belkarting.be? Van zodra ik op "Skip intro" klik krijg ik hier een 404 error.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Zjust eventjes enkele fotokes genomen van ons PaceCaro...
|
||||
|
||||
En hier al een beetje slecht nieuws, Anneke en ik zullen er vanwege 2de zit-verplichtingen niet bij zijn. Sorry
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|