![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
BAR maakt momenteel z'n rijdersduo voor 2003 bekend; bijna zo goed als zeker dat Button daar rijdt volgend seizoen. Bye bye Olivier Panis ?
|
||||
|
||||
Wie weet kan hij dan aan de slag bij Jaguar.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mogelijk wilt hij gewoon niet weg van 'zijn' BAR, waarvan hij eigenlijk mee aan de basis lag. En waar zou hij anders naartoe moeten ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan van het huidige rijdersveld minstens 10 rijders opnoemen die evengoed of beter zijn dan Villeneuve. Ferrari, Williams en McLaren lijken me dan niet echt geinteresseerd. Bij Sauber past hij niet echt in de huisstijl (2 jonge piloten), en van alle andere teams is BAR het beste. Reken er nog bij dat als hij naar een ander team zou gaan, dat hij dan wel eens 50% of meer van zijn loon zou moeten inleveren. airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind dit een beetje jammer. Ik zie Button al dezelfde weg opgaan als Fisichella. Een groot talent dat nooit echte kansen krijgt door in het verkeerde team terecht te komen.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jenson mag dan al "thrilled" zijn (sinds gisterenochtend zijn ze dat in Limburg ook), ik zie zijn toekomst somber in. Zijn prestaties in het huidige seizoen hadden normaliter naar een trapje hoger moeten leiden, niet naar de achteruitgang (dubbelzinnig woord in dit geval). Eens te meer, talent is maar een klein deeltje geworden in het geheel van bepalende faktoren.
Bijzonder jammer. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
En dat de 3 grote teams niet aan hem geïnteresseerd zijn weet ik nog zo zeker niet, (ok, Williams tel ik ook niet mee) en als het zo zou zijn, is het aan hemzelf om de interesse terug op te wekken. De prestaties met de BAR zijn natuurlijk de meest recente en liggen het verst in het geheugen, maar wat hij in zijn rookie-jaar bij Williams presteerde en natuurlijk het jaar daarop toen hij WK werd met een (uiteraard zeer goede) Williams wordt blijkbaar snel vergeten... Maar bv Villeneuve in de plaats van Coulthard? Dat zou toch een plausibel alternatief zijn? Last edited by Sennake; 23-07-2002 at 09:39. |
|
||||
|
||||
Mij viel het ook tegen dat Villeneuve zich zo makkelijk lijkt neer te leggen bij nog een seizoen bij BAR.
Ik ben er bijna van overtuigd dat hem zo ongeveer hetzelfde gaat overkomen als Peterson : in de beginjaren door iedereen op handen gedragen en zowat de snelste van het peleton of zeker diegene met de meeste balls, dan enkele jaren weggedeemsterd bij Lotus, March en Tyrrell en door velen afgeschreven om ten slotte te worden heropgevist door Chapman en aan te tonen dat hij nog niets van z'n kunnen verloren had. Helaas was het toen overduidelijk als tweede piloot na Andretti.
|
||||
|
||||
Quote:
Omwille van zijn wereldtitel ?? Coulthard is nog nooit the right man on the right place geweest ... Eerst een aantal jaar het knechtje van Mika geweest, en toen mika weg was, doet McLaren het slecht. Bovendien een rebels type in het modelhuis dat McLaren toch is ?? Betere opties dan BAR zijn er momenteel niet voor Villeneuve ... airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
1) Villeneuve naar een ander team
2) Panis en Button 'delen' hun stoeltje, eerste seizoenshelft Panis, tweede seizoenshelft Button ( ![]() 3) Een 2de BARteam in de vorm van het voormalige Arrows, met Craig Pollock aan de leiding, coureurs Panis en Frentzen 4) Panis stopt en krijgt een belangrijke positie binnen het team + testcoureur 5) Richards kan niet tellen en denkt dat BAR met 3 wagens rijdt
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|